جانشین سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه شهید بادپا به دنبال کار نا تمامش دوباره به منطقه رفت و به هدفش رسید گفت: سردار سلیمانی در وداع با پیکر پاک حاج حسین گفت خداحافظ رفیق!
کد خبر: ۵۹۳۳۳۵
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۸ 20 April 2018

سردار محمد مطهری شامگاه پنجشنبه در سومین سالگرد شهادت سردار شهید حاج حسین بادپا و گرامیداشت شهدای مدافع حرم استان کرمان اظهارداشت: عده‌ای از نزدیک و عده‌ای از طریق فضای مجازی شهید بادپا را می‌شناسند.

وی با بیان اینکه شهید بادپا و همکارانشان نقش زیادی در پاکسازی جنوب استان کرمان از اشرار داشتند گفت: پس از آنکه شناسایی‌های منطقه را انجام دادند و پس از پاکسازی منطقه تعداد زیادی اشرار و قریب سه هزار قبضه اسلحه جمع‌آوری شده بود.

جانشین سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به رابطه نزدیک و دوستی که با سردار شهید حسین بادپا داشت افزود: حسین از جنگ که برگشت کارهای سخت را رها نکرد و نزدیک دو سال در بنیاد شهید به خانواده بزرگ شهدا و شهادت خدمت می‌کرد.

وی با بیان اینکه شهید بادپا پس از بازنشستگی هم در منزل ننشست و فعالیت‌های بیمه‌ای را در مناطق محروم و دور افتاده انجام می‌داد گفت: پس از بازنشستگی هم خدمت او همچنان به مردم ادامه داشت.

جانشین سپاه ثارالله استان کرمان بیان کرد: به محضی اینکه جریان تکفری داعش روی کار آمد به واسطه دوستی و نزدیکی که با سردار سلیمانی داشت خود را به صحنه دفاع از حریم ال‌الله رساند.

وی با اشاره به اینکه شهید بادپا بارها به جنگ داعش رفت و برگشت تا اینکه یک بار مصدوم شد گفت:به دیدارش رفتیم دوستی به دیدنش آمده بود به او گفت کار تو دیگر تمام شده و بیش از کوپنت در منطقه بودی اما حسین گفت: من یک کار ناتمام دارم.

سردار مطهری با بیان اینکه شهید بادپا به دنبال کار ناتمامش دوباره به منطقه رفت و به هدفش رسید افزود: اینجا بود که سردار سلیمانی در وداع با پیکر پاک حاج حسین گفت خداحافظ رفیق!

وی با بیان اینکه شهید بادپا رفیقی واقعی بود که در بسیاری از صحنه‌ها و جبهه‌ها در کنار سردار سلیمانی بود بیان کرد: دوستداران انقلاب خود را وقف دفاع از انقلاب کرده و شاغل و بازنشسته هم نمی‌شناسد.

جانشین سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه شهید بادپا خود را به سختی به جمع مدافعان حرم رساند گفت: این شهید بزرگوار بر نماز اول وقت پایبند بوده و به هر قیمت که بود زمینه را برای شهادت خود فراهم کرد.

 حجت‌الاسلام اسحاقی هم‌رزم شهید بادپا با اشاره به خاطراتی از این شهید بزرگوار اظهارداشت: شهید بادپا به درجات معنوی رسیده بود و آنچه را که در کتاب‌ها خوانده بودیم در وجود شهید بادپا در سوریه دیدیم.

هم‌رزم شهید بادپا با بیان اینکه این شهید بزرگوار شجاع بود و روحیه شجاعت را به نیروها هم انتقال می‌داد گفت: در اوج جنگ هم به نماز جماعت پایبند بود و آرامش عجیبی داشت، هیچوقت از یاد شهادت غافل نشد و همیشه در آرزوی شهادت بود.

منبع: تسنیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار