امام جمعه کرج:
نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج با اشاره به توطئه های سران کاخ سفید در 40 سال گذشته علیه ایران اسلامی گفت: آمریکا باید ازشکست های گذشته خود در مقابل ملت ایران درس عبرت بگیرد.
کد خبر: ۵۹۳۴۴۲
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۰ 21 April 2018

به گزارش تابناک البرز٬ آیت الله سید محمد مهدی حسینی همدانی در خطبه های نماز جمعه این هفته کرج با تبریک سالروز میلاد با سعادت حضرت امام حسین (ع ) و روز پاسدار افزود: آمریکا به دنبال تسخیرلانه جاسوسی آن در تهران توسط دانشجویان خط امام در سال 58، نقشه نظامی به نام پنجه عقاب بر علیه ایران کشید و در طبس مستقر شد اما در این صحرا به لطف الهی شکست خورد.


وی یاد آور شد: پس از آن ، کاخ سفید علیه ایران اسلامی جنگ های نیابتی ، تهدید نظامی و توطئه های زیادی مدیریت کرده اما هر بار به شکست انجامیده است.


وی بیان داشت: مقامات آمریکایی 40 سال است که می گویند گزینه های ما در مقابل ایران روی میز است و همواره توطئه و تهدید می کنند تا به اسلام و انقلاب ضربه بزنند.


امام جمعه کرج خاطر نشان کرد: آمریکا و هم پیمانانش باید از گذشته درس بگیرند و بدانند که ملت ایران که دارای فرهنگ ایثار و شهادت است همانند گذشته در مقابل آنها می ایستد.


موضوع نفوذ دشمن باید جدی گرفته شود
امام جمعه کرج به فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب در جمع کارکنان وزارت اطلاعاتی اشاره کرد و افزود: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند باید نفوذ دشمن را جدی گرفت.


حسینی همدانی اظهار داشت: باید تهاجم دشمن را در حوزه فرهنگی و مسائل دیگر جدی گرفت تا کشور آسیب نبیند.
وی بیان داشت: در این راه باید قانون را رعایت کرد و به توصیه های رهبری عمل کرد.


برای تحقق شعار سال تلاش شود
نماینده ولی فقیه در استان البرز به شعار سال 97 و وظایف مسئولان و مردم در این راه اشاره کرد و گفت: باید قدر فرصت ها را دانست و درسال جاری برای تحقق این شعار تلاش کرد.


حسینی همدانی خاطر نشان کرد: برای حمایت از کالای ایرانی باید با جدیت برنامه داشت و آن را اجرایی کرد.


خطیب جمعه کرج دربخش دیگری از سخنانش گفت: سوم شعبان سالروز میلاد با سعادت حضرت امام حسین (ع) به نام روز پاسدار نامگذاری شده زیرا این امام بزرگوار الگوی ایستادگی در برابر دشمنان اسلام است.


وی اظهار کرد: پس از پیروزی انقلاب ، توطئه ها و جنگی تمام عیار علیه ایران و انقلاب آغاز شد اما دفاع ملت ایران به خصوص پاسداران و بسیجیان نشان داد که رزمندگان اسلام هیچ الگویی جز امام حسین (ع) برای مقاومت در مقابل هجمه های دشمنان ندارند.


وی با بیان اینکه اصل انقلاب با تاسی به این الگو پیروز شد، خاطر نشان کرد: بقای دین و انقلاب نیز به همین روش نیاز دارد و سپاه پاسداران در امنیت و توسعه کشور به مسئولیتی که بر عهده داشته عمل کرده و با قدرت راهش را ادامه می دهد.


امام جمعه کرج جایگاه سپاه را در کشور ویژه دانست و یاد آور شد:سپاه پاسداران در عرصه های مختلف چون اقتصادی، فرهنگی، نظامی و سیاسی به شکلی قانونمند عمل کرده است.


حسینی همدانی گفت: سپاه در دوران دفاع مقدس، مبارزه با تروریست ها، مقابله با فتنه های داخلی، خودکفایی نظامی و اقتصادی، ایجاد زیرساخت ها و ... خدمات زیادی به کشور کرده است که دشمنان همواره می کوشند آن را تخریب کنند.


وی با بیان اینکه استکبار جهانی و هم پیمانانش به دنبال تخریب چهره سپاه است، ادامه داد: این دشمنی به این علت است که سپاه ضمن حفاظت از کیان ایران با قدرت از دین در جهان اسلام دفاع کرده و توطئه های دشمنان را در منطقه خنثی می کند.


وی گفت: پاسداران کشور در مبارزه با مستکبران عالم فقط منتظر اشاره فرمانده کل قوا هستند.

جانبازان شهدای زنده انقلابند
نماینده ولی فقیه در استان البرز فرا رسیدن چهارم شعبان سالروز میلاد با سعادت حضرت ابوالفضل العباس (ع ) و روز جانباز را تبریک گفت و افزود: به خاطر ایثار و جوانمردی روز جانبازان این روز به نام این عزیزان نامگذاری شده است.


حسینی همدانی افزود: حضرت ابوالفضل العباس (ع ) دو دستش در راه ولایت بریده شدد اما نشان داد که عاشق در مسیر ولایت است.


وی با اشاره به اینکه جانبازان پشتوانه نظام هستند ، تصریح کرد: این عزیزان با رشادت در مقابل ظلم و هجمه دشمن ایستادند تا انقلاب اسلامی و ایران آسیب نبیند.


وی اضافه کرد: برای آشنایی دانش آموزان و جوانان با فرهنگ ایثار و شهادت لازم است به دیدار جانبازان رفت و از این شهدای زنده درس گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار