نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان با اشاره به اینکه مجلس شورای اسلامی در ایجاد استقلال کشور در سه زمینه امنیت، اقتصاد و فرهنگی مؤثر است، گفت: استقلال خوب وقتی اتفاق می‌افتد که ارتقای سطح فرهنگی را همزمان داشته باشیم.
کد خبر: ۵۹۳۴۸۵
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۱:۳۴ 21 April 2018

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی امشب در دیدار با رئیس و اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در کرمان اظهار‌ داشت: استاندار کرمان در حوزه اقتصادی اقدامات خوبی انجام داده که جای تقدیر دارد.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان با اشاره به حضور مؤثر نمایندگان مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان پرتلاش ما در کمیسیون اقتصادی مجلس یک ظرفیت هستند و پیگیری‌های خوبی دارند.

وی با بیان اینکه "امیدوارم در سمتی که به‌عنوان نماینده مردم در مجلس دارید در راستای خدمت مردم تلاش کنید" افزود: به سه نکته باید در کشور توجه شود تا غالب مشکلات کشور حل شود که سهم مجلس از این نکات کم نیست.

علیدادی‌سلیمانی با تأکید به اینکه مسئله استقلال کشور در همه حوزه‌ها بسیار اهمیت دارد خاطرنشان کرد: اولین مسئله بحث استقلال امنیت و سیاسی کشور در همه ابعاد است.

وی با ابراز اینکه استقلال اقتصادی کشور نیز بسیار مهم است و نیاز است که در این حوزه تلاش کرد گفت: باید سربازان این حوزه با انجام کار جدید و برنامه‌ریزی دقیق جبهه اقتصادی را پیش ببرند.

امام جمعه کرمان اظهار کرد: استقلال فرهنگی کشور نیز بسیار حائز اهمیت است و استقلال خوب وقتی اتفاق می‌افتد که ارتقای سطح فرهنگی جامعه را همزمان داشته باشیم.

وی با اشاره به توطئه‌های هر روزه دشمنان اسلام علیه انقلاب اسلامی گفت: دنیایی پر از دشمن داریم که درصدد نابودی اسلام هستند و باید با همدلی و وحدت اهداف نظام اسلامی را پیگیری کنیم چرا که امروز بسیاری از مردم دنیا به موفقیت جمهوری اسلامی ایران دلبسته هستند.

در این جلسه محمدرضا پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی نیز با اشاره به سفر سه‌روزه اعضای این کمیسیون به استان کرمان افزود: هدف از این سفر بررسی مشکلات اقتصادی استان از نزدیک بود و کمیسیون اقتصادی تاکنون به شش استان سفر کرده است.

وی با بیان اینکه در نشست مشترک کمیسیون اقتصادی مجلس با فعالان اقتصادی با حضور وزیر اقتصاد، استاندار کرمان گزارش خوبی از اقدامات و فعالیت‌های اقتصاد مقاومتی در کرمان ارائه کردند اظهار‌ داشت: امروز اعضای کمیسیون به شهرستان انار سفر کردند و روز گذشته نیز در منطقه ویژه اقتصادی بیش از هزار و 200 میلیارد تومان پروژه کلنگ‌زنی و افتتاح شد.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه امروز جلسه کارگروه‌های اقتصادی با حضور فعالان اقتصادی برگزار و مشکلات آنها برای پیگیری بررسی شد گفت: به منطقه زلزله‌زده راور در هجدک نیز سفر کردیم و در آنجا هم با مشکلات مردم آشنایی پیدا کردند که در کمیسیون موارد مطرح‌شده پیگیری می‌شود.

منبع: تسنیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار