مدیرکل امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان مطرح کرد:
مدیرکل امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان گفت: اگر در استان‌ها به دنبال سودآوری و برگشت سرمایه در امر ورزش هستیم، باید ابتدا مدیریت بهینه در این حوزه داشته باشیم.
کد خبر: ۵۹۳۶۴۴
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۰ 21 April 2018

 ایرج رحمانی، در دیدار با رؤسای ستادی اداره کل ورزش و جوانان استان یزد با اشاره به گزارش ارائه شده از سوی مدیران ورزشی استان یزد اظهار داشت: مشکلات مطرح شده در ورزش استان یزد، گریبانگیر اغلب استان‌های کشور است.

وی بیان کرد: مشکلات مطرح شده به خوبی ملموس است اما نباید اجازه دهیم ورزش استان در همین وضعیت باقی بماند بلکه باید حداقل برای کاهش این مشکلات تلاش کنیم.

رحمانی خاطرنشان کرد: ما نیز در وزارت ورزش و جوانان تلاش خود را برای رفع این مشکلات به کار خواهیم گرفت و در این راستا تلاش می کنیم انتظارات استان‌ها را در حد توان محقق کنیم.

وی عنوان کرد: بحث برگشت سرمایه و سودآوری در پروژه های ورزشی را از مسائلی دانست که اغلب استان‌ها در مورد آن ابهاماتی دارند اما واقعیت این است که سودآوری و برگشت سرمایه، مستلزم مدیریت بهینه است.

مدیرکل امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان یادآور شد: باید تلاش کنیم بخش خصوصی به امر سرمایه گذاری در ورزش وارد شود و تشکیلات دولتی ورزشی استان‌ها باید شرایط را فراهم کنند.

رحمانی تاکید کرد: باید با ارائه تسهیلات و زمین ارزان‌ قیمت، شرایط مشارکت بخش خصوصی در اجرای پروژه‌های ورزشی را فراهم کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بر لزوم توجه به معیشت کارکنان ورزش و جوانان در استان‌های مختلف کشور تاکید کرد و افزود: ما معتقدیم همکاران ما در استان‌ها باید افراد پای‌کار، خلاق و پرتوان باشند بنابراین به چنین نیروهایی توجه ویژه داریم و گام‌هایی نیز برای رفع مشکلات آنها برداشته ایم.

رحمانی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اجرای طرح آمایش سرزمین در حوزه ورزش، این طرح بسیار ارزشمند و اثرگذار در حوزه توسعه ورزش دانست.

وی افزود: با اجرای این طرح می توانیم علاوه بر استفاده از ظرفیت های ورزشی و شناسایی استعدادهای جدید، شاهد بهره وری از امکانات ورزشی در مناطق مختلف باشیم.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار