معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان بسیج اساتید کشور گفت: سازمان بسیج اساتید بیش از ۷۲۰ کانون سراسر کشور را در قالب ایجاد دانشکده‌های راهبردی دنبال می کند.
کد خبر: ۵۹۳۷۸۶
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۵ 21 April 2018

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان بسیج اساتید کشور گفت:در سال جاری سازمان بسیج اساتید کشور در راستای حل مشکلات جامعه، بیش از ۷۲۰ کانون سراسر کشور را در قالب ایجاد دانشکده‌های راهبردی دنبال می کند.

 جلیل دارا در حاشیه سیزدهمین یادواره شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی بافق از ایجاد دانشکده‌های راهبردی با هدف کمک به کشور خبر داد و افزود:این سازمان در نظر دارد که به عنوان یکی از نهاد‌های علمی کشور با عضویت بیش از ۵۰ هزار نفر از اساتید دانشگاه‌ها تلاش مضاعفی را در جهت حل مشکلات جامعه صورت دهد.

وی گفت :از برنامه‌های شاخص این شهرستان در سال جاری ایجاد دانشکده‌های راهبردی در سطح ملی و استانی است.

وی بیان داشت:قرار است در سطح استانی کانون‌های بسیج اساتید که حول این اندیشکده‌ها هستند مشکلات، آسیب‌ها و ظرفیت‌های استانی را رصد کنند و راهکار‌هایی را در نظر بگیرند.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان بسیج اساتید کشور هدف از ایجاد این دانشکده را کمک به کشور در راستای تحقق شعار سال عنوان کرد و گفت:استفاده از این ظرفیت در سراسر کشور اقدام موثری در جهت شکوفایی حوزه اقتصادی کشور نیز رقم میزند.

جلیل دارا با بیان اینکه امروزه فرهنگ ایثار و شهادت یکی از مولفه‌های فرهنگ اصیل ایران اسلامی است تصریح کرد:ایران با داشتن چنین فرهنگ عظیمی توانسته روحیه مقاومت خود را حفظ کند.

وی افزود:سازمان بسیج اساتید کشور نیز به عنوان یکی از نهاد‌هایی که در جهت تقویت باور‌ها و ارزش‌های دینی و ملی گام بر می دارد، اقدامات موثری را صورت داده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار