مراسم افتتاح ستاد خبری ۱۱۴ استان قم با حضور سردار احمدی فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) برگزار شد.
کد خبر: ۵۹۳۸۹۲
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۳ 21 April 2018

 

به گزارش تابناک قم، مراسم افتتاح ستاد خبری ۱۱۴ با حضور سردار غلامرضا احمدی فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب (ع)، پیام کاویانی رئیس پلیس اطلاعات امنیت، حجت الاسلام جزایی دادستان ویژه روحانیت و فرماندهان نظامی و انتظامی استان قم برگزار شد.

محمدرضا احمدی فرمانده سپاه استان قم در این مراسم اظهار کرد: با توجه به نفوذ گسترده دشمن، لزوم همکاری آحاد مردم در برابر توطئه گسترده دشمنان علیه جمهوری اسلامی ضروری است.

وی تصریح کرد: همانطور که در جنگ تحمیلی کشور‌های زیادی به صدام کمک می‌کردند امروز نیز کشور‌های غربی علیه کشور ما بسیج شده‌اند و نباید گذاشت که آنها به اهدافشان برسند.

حجت الاسلام قائمی مسئول سازمان اطلاعات سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) نیز در این مراسم گفت: با توجه به سابقه تهدیدات علیه نظام و مردم و رفع تهدیدات با حضور مردم در دهه ۶۰ و خنثی شدن تهدیدات منافقین و با اشاره به صحبت‌های امام راحل مبنی بر تشکیل یک جمعیت اطلاعاتی مردمی در سراسر کشور، ضرورت شکل گیری ستاد خبری ۱۱۴ وجود داشت.

ستاد خبری ۱۱۴ بر اساس فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم همکاری آحاد مردم با مجموعه‌های امنیتی و نقش مؤثر مردم در برقراری نظم و امنیت شکل گرفته است.

سامانه ۱۱۴ پل ارتباطی نهاد انقلابی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با مردم است تا گزارشات مردمی از مشکلات، موانع و تهدیدات امنیتی در موضوعات اجتماعی، فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و امنیتی را دریافت و بررسی کرده و به مراجع ذیصلاح انعکاس دهد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۳
ناصرامرایی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۸
باید یک سایت جهت نام نویسی قرار بدهند تا مردم همکاری افتخاری با اطلاعات یپاه داسته باسند تا دشمن نتواند فکر نفوذ را در سر بپرورتند
جهان ببن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۰
ارسال کمکهای بهداشت جهانی به ایران و اعرام نیروهای کارشناسی ان سازمان مشکوک به نظر می رسد . لطفا فعالیتهای ان سازمان را زیر نظر داشته باشید.
جهان ببن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۰
شیوع این بیماری در ایران و شیوع ضعیف آن در کشور های همسایه مشکوک به نظر می رسد .
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار