امام جمعه ایلام ؛
امام جمعه و نماینده ولی فقه در استان گفت: وجود بازارچه های مرزی و ضرورت توسعه آنها و همچنین وجود نیروهای جوان و تحصیلکرده از مزیت ها و فرصت های مهم این استان برای توسعه محسوب می شوند./م
کد خبر: ۵۹۴۴۰۸
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۷ 22 April 2018

حجت الاسلام والمسلمین محمدنقی لطفی روز یکشنبه در نشست شورای اداری استان که با حضور وزیر اطلاعات برگزار شد افزود :ایلام به واسطه تفاهم، تعامل و همدلی مسوولان و مردم از امن ترین استان های کشور محسوب می شود.

وی با تقدیر از تلاش و جانفشانی حافظان امنیت کشور گفت: ایران از نظر امنیت در دنیا بی نظیر و مثال زدنی است که بخش زیادی از آن مرهون خدمات سربازان گمنام امام زمان (عج) است.

وی ادامه داد: سربازان گمنام امام زمان (عج) که این عنوان را به عنوان مدال افتخار امام راحل بر گردن آنها آویخته تا امروز با اقتدار و صلابت در برابر جریان های برانداز علیه نظام و نفوذ در کشور قاطعانه ایستاده و توطئه های شوم دشمنان را نقش بر آب کرده اند.

وی اظهار کرد: وزارت اطلاعات از نهادهای بسیار مهم و حساس نظام است که عملکرد درخشانی در برپایی امنیت در کارنامه اش دارد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: ثبات سیاسی، اجتماعی و امنیت پایدار کنونی نظام مرهون فداکاری های نیروهای مختلف از جمله سربازان گمنام امام زمان (عج)، نیروهای مسلح، پاسداران، ارتش و سایر نیروهای امنیتی، اطلاعاتی است که این نظام را در اوج اقتدار قرار داده اند.

وی گفت: نظام کنونی ایران اسلامی بر آمده از تقدیم خون هزاران شهید و فرآیندی از حکومت علوی است که با الهام گیری از حماسه عاشورا و معارف اهل بیت(ع) شکل گرفته و در طول چهار دهه گذشته علی رغم تهدیدها، مشکلات و دشمنی های عمیق بدخواهان با بالندگی و پویایی به راه خود ادامه می دهد.

وی با اشاره به حدیثی از امام سجاد (ع) که یکی از معیارهای انسان داشتن تقوا است، گفت: امروز همه مسئولان نظام با رعایت تقوا نسبت به رسالت و مسئولیتشان در حال انجام وظیفه بوده و هیچ تعللی از آنها پذیرفته نیست.

امام جمعه ایلام اضافه کرد: مسئولان باید بدانند کار در این نظام باید با هدف رضای خدا، تحقق آرمان های امام خمینی (ره) و شهدا باشد.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام نیز در این نشست به نمایندگی از شورای تامین استان گفت: خوشبختانه همدلی، وحدت، انسجام و یکپارچگی با هدف حل معضل های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و غیره در شورای تامین استان برقرار است.

سردار سید صادق حسینی افزود: ایلام با وجود داشتن طولانی ترین مرز مشترک با کشور عراق در چند سال اخیر عملیات بزرگ اربعین را بدون هیچگونه مشکلی با شکوه برگزار کرده است./م

ایرنا

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار