کد خبر: ۵۹۵۴۷۵
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۴ 24 April 2018

تحقیقات پلیس برای پیدا کردن پسربچه سه‌ساله‌ای به‌نام دانیال که در بهشت‌زهرا گم شده بود به یک پرونده جنایی گره خورد.

به گزارش همشهری، خاله دانیال اعتراف کرد که در اقدامی هولناک خواهرزاده‌‌اش را به قتل رسانده و جسد او را در قطعه 220 رها کرده است.به گزارش همشهری، 28‌فروردین‌ماه مأموران کلانتری 205 تهران در جریان گم شدن پسربچه‌ای سه‌ساله به نام دانیال در بهشت‌زهرا قرار گرفتند. او همراه پدربزرگ و خاله‌اش به سر مزار مادربزرگش رفته بود که ناگهان گم شد.

تیمی از مأموران شروع به جست‌وجو در آن حوالی کردند تا اینکه دقایقی بعد جسد بی‌جان او در گوشه سرویس بهداشتی قطعه‌220 پیدا شد. دانیال با ضربات چاقو به قتل رسیده و کسی شاهد جنایت نبود. مأموران به تحقیق از پدربزرگ او پرداختند و وی که شوکه شده بود، گفت: دانیال نوه دختری‌ام بود. امروز همراه او و خاله‌اش به سر مزار همسرم آمده بودیم که این اتفاق افتاد.

خاله مقتول به نام مریم نیز گفت: امروز وقتی پدرم از خانه خواهرم برگشت، دانیال نیز همراهش بود. بعدازظهر بود که به سمت بهشت‌زهرا حرکت کردیم و سر مزار مادرم رفتیم. من قصد استفاده از سرویس بهداشتی را داشتم و دانیال هم همراه من آمد اما در بین راه پشیمان شد و نزد پدرم برگشت و پس از آن بود که فهمیدم گم شده است.

اظهارات زن جوان در حالی بیان می‌شد که پدر دانیال پس از حضور در محل حادثه مدعی شد که به خواهرزنش(مریم) مشکوک است. او گفت: مریم مجرد است و با پدرش زندگی می‌کند. او با من و همسرم مشکل داشت. از طرفی به بیماری افسردگی مبتلا بود و قرص اعصاب مصرف می‌کرد. هر وقت می‌خواستیم به خانه پدرزنم برویم، او می‌گفت که نباید دانیال را با خودتان بیاورید.

مأموران با شنیدن حرف‌های مرد جوان به بازجویی‌ دوباره از خاله 35ساله دانیال پرداختند و این‌بار او با اعتراف به جنایت گفت: زندگی برایم یکنواخت و شکنجه‌آور شده و خسته شده بودم. با خواهر و شوهرخواهرم قهر بودم و آن روز که همراه دانیال و پدرم به بهشت‌زهرا رفته بودیم ناگهان به ذهنم رسید دست به این کار بزنم. وقتی دانیال را به داخل سرویس بهداشتی بردم، با چاقویی که از قبل تهیه کرده بودم به او ضربه زدم و جسدش را همانجا رها کردم.به گفته سرهنگ یاراحمدی، سرپرست پلیس آگاهی تهران، با اعترافات متهم تحقیقات تکمیلی برای مشخص شدن انگیزه اصلی متهم از ارتکاب این جنایت ادامه دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار