مقدم رییس نمایندگی استاندارد شهرستان دره شهر در تشریح عملکرد یک ساله این نمایندگی گفت: توسط نمایندگی استاندارد شهرستان در سال 96، 80 مورد بازرسی از واحدهای تولیدی و خدماتی تحت پوشش داشته و بالغ بر 60 مورد نمونه برداری نیز از محصولات تولیدی این واحدها و 23 مورد نمونه برداری از بازار مصرف صورت گرفته است.
کد خبر: ۵۹۵۶۲۶
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۷ 24 April 2018

 به گزارش تابناک ایلام ؛ فتاحی مقدم اظهار کرد : در راستای طرح کنترل کالاهای مشمول عرضه شده در سطح بازار این نمایندگی 431 مورد بازرسی و کنترل مراکز عرضه، تمرکز و توزیع کالا در سطح شهرستان را انجام داده است.

همچنین به منظور کنترل عیار و نیز بحث قاچاق طلا و طلاهای وارداتی، 60 مورد بازرسی از طلا فروشی ها و 23 مورد نمونه برداری از طلا جهت تعیین عیار مصنوعات این کالا صورت گرفت.

مسئول نمایندگی استاندارد شهرستان دره شهر با اشاره به آزمون و کالیبره نمودن تمامی نازل های سوخت موجود در شهرستان دره شهرافزود :  تمامی باسکول های ثابت و همکف اوزان سبک منطقه  سنجش می شوند .


از دیگر اقدامات انجام شده توسط این نمایندگی، بازرسی از وسایل گرمایشی و بوفه مدارس، بازرسی از تجهیزات و وسایل بازی مستقر در شهرها و زمین های بازی و پارک ها ، صدور 10 مجوز کاربرد علامت استاندارد اجباری برای واحدهای فاقد استاندارد، ابطال 4 فقره پروانه، پیگیری 6 فقره پرونده حقوقی واحدهای صنفی تولیدی متخلف و 55 مورد پیشنهاد تدوین استاندارد ملی می باشد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار