معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام :
معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام گفت: با وحدت و همدلی که در بین مسئولان ارشد استان ، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و نماینده ولی فقیه در استان وجود دارد می توان ایلام را در مسیر توسعه قرار داد.
کد خبر: ۵۹۵۷۷۳
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۹ 24 April 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛ دکتر محمد نوذری در جلسه گرامی داشت هفته سلامت با تأکید بر وحدت همه ی مسئولین و نمایندگان استان خاطر نشان کرد: همدلی ، همگرایی و وحدت میان استاندار، مدیران ارشد استان ، نمایندگان مردم در مجلس و نماینده ولی فقیه در استان وجود دارد که از این فرصت بی نظیر می توان برای رفع مشکلات و موانع استان و توسعه و پیشرفت استفاده کرد.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: گاهی ممکن است اختلاف سلیقه در بین افراد وجود داشته باشد و این امر طبیعی است اما مهم منافع استان و تلاش برای رفع مشکلات و توسعه استان است که می توان از این اختلاف سلایق برای توسعه استان استفاده نمود.

وی ادامه داد: تلاش و کوشش استاندار برای جذب اعتبارات استان و تعامل با مقامات کشوری بی نظیر است و تاکنون نیز گام های بسیار خوبی در این زمینه برداشته شده است .

معاون استاندار ایلام با اشاره به بعضی انتقادها تصریح کرد: انتقاد منصفانه و دارای چارچوب مورد قبول است ولی نه این که همه چیز را سیاه ببینیم و خدمات و تلاش ها را زیر سوال ببریم .

وی اضافه کرد: دوستان و برخی رسانه ها در بیان مسائل به دنبال حواشی نباشند چرا که امروز بیش از زمان دیگری نیاز به وحدت و همدلی در استان داریم .

دکتر محمد نوذری تعامل و ارتباط استاندار و مدیران ارشد استان با نمایندگان را بسیار عالی توصیف کرد و گفت: تلاش مدیریت ارشد استان این است که از تمام ظرفیت ها و پتانسیل ها برای توسعه استان استفاده نماید.

مسائل اربعین در ستاد کشوری اربعین مطرح شد

 معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام گفت: در جلسه ملی ستاد اربعین مسائل مختلف اربعین در استان مطرح شد.

 دکتر محمد نوذری در حاشیه نشست ملی ستاد اربعین در وزارت کشور افزود: با حضور مقامات کشوری در خصوص طرح مسائل مختلف اربعین در استان ایلام اقدام کردیم و قول های خوبی برای انجام آنها دریافت شد.

 وی در این خصوص ادامه داد: بحث تدوین سند جامع اربعین و تخصیص اعتبارات ملی در این خصوص در این جلسه مطرح شد همچنین وضعیت زیرساخت های اربعین در استان نیز مورد بررسی قرار گرفت.

 معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام بیان داشت: یکی از مهمترین مسائل اربعین در استان با توجه به تردد بالای زوار از استان ایلام ایجاد کنسولگری عراق در استان بود که در این جلسه مطرح شد و قول پیگیری های لازم در این خصوص اخذ گردید .

 وی خاطر نشان کرد: بحث فعالیت های فرهنگی و مسائل و جوانب آن نیز در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار