رئیس کمیسیون بودجه شورای اسلامی شهر ایلام گفت: پس از برگزاری جلسات متعدد کارشناسی با حضور مسئولان شهرداری در اواخر سال گذشته، این میزان بودجه به تصویب شورای اسلامی شهر رسید.
کد خبر: ۵۹۵۸۱۹
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۶ 24 April 2018

به گزارش تابناک ایلام؛ میرزاد  اظهار کرد : میزان بودجه ۸۱ میلیارد و ۱۷۰ میلیون تومان است که ۳۵ میلیارد تومان برای پروژه های بزرگ عمرانی از قبیل دو زیرگذر رسالت و شهید کشوری، جاده سلامت، پیاده راه سازی خیابان طالقانی و توسعه بام ایلام(بلوار پژوهش)در نظر گرفته شده و مابقی بودجه نیز برای هزینه های جاری، عمرانی و نگهداری شهر اختصاص یافته است.

همچنین سجاد بیگ میری مدیر اداره برنامه و بودجه شهرداری نیز اظهار داشت: شهرداری در ۳ سال گذشته به دلیل عدم پیش بینی واقعی درآمدهای اختصاصی همواره با کسری بودجه رو به رو بوده است و تلاش مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر تصویب بودجه واقع بینانه برای سال ۹۷ بود که ضمن حرکت به سوی منابع درآمد پایدار، اصل بودجه نیز محقق گردد.

بیگ‌میری ادامه داد: رویکرد شهردار ایلام و اعضای شورای اسلامی شهر برای سال ۹۷، توسعه شهر از طریق اجرای پروژه های بزرگ زیر ساختی بوده و همزمان نیز وظایف جاری شهر از قبیل خدمات شهری، بهسازی معابر، آسفالت، جدول گذاری، ساخت سیل بند، توسعه و نگهداری فضای سبز و سایر خدمات می بایست به نحو بسیار مطلوب ارائه گردد.

وی در پایان گفت: با توجه به پیش بینی صورت گرفته و نیز تخصیص اوراق خزانه اسلامی تحقق بودجه ۹۷ شهرداری قطعی به نظر می رسد./م

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار