معاون آموزشی دانشگاه ایلام گفت: روزهای ششم و هفتم اردیبهشت 97 آزمون کارشناسی ارشد در دو زمان صبح و عصر روزهای پنج شنبه وجمعه همزمان با سراسر کشور در استان ایلام برگزار می شود .
کد خبر: ۵۹۶۳۲۲
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۴ 25 April 2018

به گزارش تابناک ایلام ،دکتر مصطفی نعمتی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: تعداد کل داوطلبین کارشناسی ارشد سال 97 در سراسر کشور735743 نفر است که نسبت به سال گذشته با کاهش 200 هزار نفر روبه رو بوده است .

معاون آموزشی دانشگاه ایلام افزود :در کل کشور درصد شرکت کننده ها آزمون کارشناسی ارشد 58/46 درصد مرد و 41/54 نیز زن را تشکیل می دهد .

وی به تعداد داوطلبین شرکت کننده در محل دانشگاه ایلام اشاره کرد افزود : دانشگاه ایلام در دو نوبت صبح و عصر روز پنج شنبه میزبان 3 هزار151 نفر داوطلب و در نوبت صبح روز جمعه نیز میزبان 2 هزار226 نفر شرکت کننده در آزمون خواهد بود .

وی با اشاره به آمار شرکت کنندگان سال 97 در استان افزود : تعدادشرکت کنندگان امسال استان ایلام در آزمون کارشناسی ارشد هفت هزار 938نفر که بیشترین شرکت کنندگان مربوط به آقایان با 4167 نفر و 52/5درصد و تعداد خانم ها 3771 نفر زن با 47/5درصد می باشد .

نعمتی با اشاره به کاهش 50نفری داوطلبین نسبت به سال گذشته افزود :تعداد داوطلبین شرکت کننده در آزمون سال 96، 7هزار 979 بوده است که در مقایسه با امسال کاهش حدود 50 نفری را شاهد هستیم .

وی عنوان داشت : علاوه بر آزمون در دانشگاه ایلام در دو شعبه دیگر از جمله دانشگاه پیام نور و دانشگاه باختر که عصر پنج شنبه و عصر جمعه در این دانشگاه ها آزمون ندارند و فقط در نوبت صبح برگزار می شود.

نعمتی یادآور شد : توزیع کارت ورود به جلسه از روز دوشنبه آغاز و تاساعت 24 امروز نیز ادامه دارد که متقاضیان نسبت به دریافت آن می توانند اقدام کنند . لذا شرکت کنندگان روز جمعه فردا نیز مهلت دریافت کارت ورود به آزمون را دارند.

وی تاکید کرد : باجه رفع نقص از روز سه شنبه تا روز جمعه تا ساعت 6 عصر درساختمان مرکزی دانشکاه ایلام مستقر است و داوطلبان می توانند نسبت به رفع نقایص کارت خود اقدام کنند.

معاون آموزشی دانشگاه ایلام بیان داست :شروع فرایند آزمون در نوبت صبح ساعت 7:30 و در نوبت عصر ساعت 14:00 می باشد

وی توصیه کرد :با توجه به برگزاری همایش بین المللی گردو غبار از 5تا 7 اردیبهشت ماه در دانشگاه ایلام خصوصا در صبح پنج شنبه با توجه به بار ترافیکی سنگین بلوار پژوهش حتی المقدور از وسیله شخصی استفاده نکنند و از سرویس های دانشجویی بهره بگیرند

وی افزود:داوطلبین باید قبل از ساعت 7:30 در دانشگاه حضور داشته باشند و آزمون سر ساعت برگزار خواهد شد .

نعمتی ادامه داد: نکته قابل توجه دیگر اینکه ورودی دانشگاه ایلام فقط از ضلع شرقی دانشگاه امکان پذیر بوده که باید به سمت دانشکده علوم پزشکی با توجه به راهنماهای ایجاد شده تغییر مسیر دهند و تقاضا می شود داوطلبین از مراجعه به درب اصلی دانشگاه خوداری کنند. /م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار