یک عضو کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: وزرا، رییس‌جمهور و کل کابینه بدون این‌که بخواهند چیزی را از مردم مخفی کنند باید با مردم صادق باشند و به صورت شفاف تصمیم‌گیری کنند.
کد خبر: ۵۹۶۶۴۸
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۴ 26 April 2018

به گزارش تابناک : علی ابراهیمی در گفت‌وگویی در رابطه با سخنان اخیر رییس‌جمهور در نشست مدیران ارشد دولت تدبیر و امید، بیان کرد: مدیران ارشد تحت مدیریت رییس‌جمهور هستند. رییس‌جمهور مجری قانون اساسی است و مردم نیز به ایشان اعتماد کردند، چه وزرا و چه ایشان و چه کل کابینه بدون این‌که چیزی را بپوشانند باید با مردم صادق باشند. روزه سکوت گرفتن و مردم را بی‌اطلاع گذاشتن اشتباه است.

نماینده مردم شازند در مجلس گفت: دولت دوازدهم حداکثر سه سال فرصت دارد. اگر چیزی به ذهن رییس‌جمهور و یا اعضای کابینه می‌رسد باید بدون هیچ ملاحظه‌ای تصمیم گرفته و در جهت عملی کردن گام بردارند.

وی با اشاره به این‌که «رییس‌جمهور گفته‌اند هیچ مدیری نباید از اخم دیگران هراس داشته باشد و باید به وظیفه خود عمل کند» بیان کرد: رییس‌جمهور کاملا درست فرمودند. مدیران جز در مقابل قانون که همه ملزم به رعایت آن هستیم نباید هیچ ملاحظه‌ای در خصوص کسی داشته باشند. باید به این نکته توجه داشت که نباید وارد تهمت نیز شد.

 

 

منبع : وانانیوز 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار