مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام گفت: امام خمینی (ره) منشاء تحولات عظیم جهانی و بارزترین شخصیت‌های تاریخ معاصر است.
کد خبر: ۵۹۶۶۵۷
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۰ 26 April 2018

 به گزارش تابناک ایلام، حجت‌الاسلام و المسلمین علی چراغی‌پور در نشست هماهنگی و برنامه‌ریزی برگزاری بزرگداشت ارتحال حضرت امام (ره) اظهار کرد: حضرت امام خمینی (ره) از کم‌نظیرترین و ممتازترین شخصیت‌های تاریخ معاصر است . 

وی با بیان اینکه این شخصیت برجسته و چهره درخشان، با اندیشه‏‌های بلند دینی و تلاش‏های صادقانه خویش مسیر تاریخ ایران را دگرگون کرد، افزود: امام خمینی (ره) به‌عنوان چهره‌ای تأثیرگذار، با رهبری بی‌نظیر خود و پشتوانه مردمی توانست نهضتی را در جهان معاصر به پیروزی برساند که امروز سر منشاء تحولات عظیمی‌ در جهان شده است . 

چراغی‌پور با تاکید بر اینکه امام راحل نمونه انسان کامل و شخصیتی جامع است، گفت: امام خمینی (ره) یکی از اصیل‌ترین انقلاب‌های تاریخ را به پیروزی رساند و نظامی بی‌بدیل را در کشور ایران پایه‌ریزی و رهبری کرد که این تحول تأثیرگذاری شگرفی برجهان معاصر داشت و امروزه موردتوجه بسیاری از اندیشمندان و شخصیت‌های مطرح جهانی قرارگرفته است . 

وی با اشاره به اینکه بر این اساس و بعد از گذشت 29 سال از رحلت چنین شخصیت استوار و تاریخ‌سازی می‌بایست تفکر و سیره علمی و عملی ایشان همواره در جامعه زنده بماند، تصریح کرد: باید بزرگداشت این مناسبت ماندگار به بهترین و شایسته‌ترین وجه ممکن برگزار گردد و در این راستا عزم همگانی و هم‌اندیشی همه‌جانبه همه مسئولین به همراه مردم ضروری به نظر می‌رسد . 

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام از آمادگی این نهاد به‌منظور حمایت از برنامه‌های مختلفی که در راستای بزرگداشت یاد و تبیین اندیشه‌های تابناک حضرت امام خمینی (ره) برگزار شود خبر داد و گفت: با توجه به تقارن ایام ارتحال حضرت امام (ره) و شب‌های قدر در ماه مبارک رمضان باید تمهیدات لازم در دستور کار قرار گیرد . 

گفتنی است، در نشست هماهنگی و برنامه‌ریزی برگزاری مراسم بزرگداشت بیست و نهمین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره)، اعضای حاضر در جلسه پیرامون برگزاری باشکوه برنامه‌های بزرگداشت سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) در استان بحث و تبادل‌نظر کردند. 

 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار