استاندار ایلام در جمع مردم آبدانان گفت :
استاندار ایلام گفت: ما افتخار می کنیم که فرزندان زاگرس در سراسر کشور در سمت مدیریت منصوب می شوند و این نشان از وجود سرمایه های انسانی در سطح استان است.
کد خبر: ۵۹۶۶۹۱
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۴ 26 April 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛ قاسم سلیمانی دشتکی اظهار کرد : روحیه مهمان نوازی و قدردانی از نظام از مهمترین خلایص خاص مردم زاگرس نشین است که این امر در همه مکان و زمان تداوم داشته است.

وی افزود: علاوه بر توجه به برنامه های قانونی از جمله بودجه شهرستان ها در راستای بررسی مشکلات حوزه های مختلف از صاحب نظران و مردم مشورت گرفته شود تا در راستای آبدانی استان گام برداشته شود.

استاندار ایلام افزود: حرف و نظر و رای مردم در جامعه کنونی حرف اول است وباید با  همدلی و هم افزایی خواسته های آنان را در همه حال در صدر برنامه های مسئولان قرار داده شود .

وی  افزود : همه ی مسئولان باید برای ایجاد وحدت و توسعه استان در بین مردم حضور یافته و تفرقه به صلح و سازش تبدیل شود.

وی ادامه داد :تمام دولت ها نماینده مردم هستند که دولت تدبیر و امید در راستای خدمات رسانی به مردم همواره منشا خدمات بزرگی بوده است که با گفتمان در دنیا بسیاری از مشکلات کشور رفع شده است لذا اگر فردی بخواهد اقدام به تضعیف کند نظام را تضعیف نموده زیرا نظام وابسته به مردم و بالعکس است.

همچنین امام جمعه آبدانان اظهار کرد : این شهرستان با تقدیم ٢١٧ شهید، ٧۰۰ جانباز و ٣۰ آزاده برای نظام و مملمت دینشان را به انقلاب اسلامی و آرمان ها ادا کرده اند.


وی افزود: شهرستان ابدانان در طول ٨ سال دفاع مقدس مورد تجاوز جنگنده های رژیم بعثی قرار گرفته اند از این رو با توجه به رزومه دلیری و جانفشانی این مردم مورد توجه قرار گرفته تا توسعه این شهرستان را به همراه داشته باشد.

وی افزود: آبدانان جز شهرهای کمتر توسعه یافته استان به شمار می رود که امیدواریم با تخصیص اعتبار در راستای آبادانی این شهرستان تلاش شود.

امام جمعه آبدانان ادامه داد: خوشبختانه فضای همدلی و اتفاق نظر در این شهر فراهم شده که امیدواریم در راستای حل مشکلات حوزه های مختلف این امر ادامه داشته باشد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار