نماینده مردم شهرستان های دهلران، آبدانان، دره شهر و بدره در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بحث فرودگاه آبدانان، گفت: اگر فرودگاه آبدانان به سرانجام برسد می تواند بیش از ۲۰۰ هزار نفر را پوشش دهد و مشکلات ارتباطی جنوب استان به مرکز کشور و دیگر نقاط را مرتفع کند.
کد خبر: ۵۹۶۷۰۲
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۰ 26 April 2018

 به گزارش تابناک ایلام؛شادمهر کاظم زاده نماینده مردم شهرستان های دهلران، آبدانان، دره شهر و بدره در مجلس شورای اسلامی افزود: خروجی آبدانان به سمت مورموری (پشت قلعه) بدلیل نبود استاندار جاده، بیش از ۲۵ نفر را به کام مرگ کشانده است.

کاظم زاده‌ با اشاره به بحث فرودگاه آبدانان، گفت: اگر فرودگاه آبدانان به سرانجام برسد می تواند بیش از ۲۰۰ هزار نفر را پوشش دهد و مشکلات ارتباطی جنوب استان به مرکز کشور و دیگر نقاط را مرتفع کند.

وی گفت:کار کارشناسی و مطالعه توسعه و بهسازی فرودگاه آبدانان انجام می شود.

نماینده مردم استان در مجلس شورای اسلامی سد ورگر را یک ظرفیت مهم دانست که با ۵ میلیون متر مکعب آب، در سال گذشته حداکثر ۵ میلیارد تومان در برنامه بودجه استان در نظر گرفته شده بود که عملا در بحث اجرایی چیزی دیده نشد.

وی همچنین خواستار تخصیص آب از عقبه سد کرخه به زمین های مستعد بخش کلات مورموری شد که با اجازه برداشت آب از عقبه سد کرخه، بیش از ۱۵ هزار هکتار از اراضی این منطقه از دیم به آبی تبدیل می شود./م

مهر

 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
از شهرک هزارانی
|
United States
|
۱۷:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
بازیر ترافیک رفتن تونل آبدانان.درهشهر راه اندازی فرودگاه آبدانان صدرصد نیاز مبرم منطقه جنوب استان است و توجیه اقتصادی و جمعیتی آن برای راه اندازی فراهم میشود. هم چنین در ایام اربعین حسینی ایجاد سریع آن احساس می شود.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار