استاندار ایلام افزود: مسیر ایلام به بدره، دره شهر و آبدانان در سال گدشته ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار داشت اما با پیگیری ها و رایزنی هایی که صورت گرفت، در سال ۹۷ به ۵ میلیارد تومان رسیده است.
کد خبر: ۵۹۶۹۹۲
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۶ 27 April 2018

 به گزارش تابناک ایلام؛قاسم سلیمانی دشتکی در جمع مردم شهرستان دره شهر گفت: 740 میلیارد تومان اعتبار را به منظور ایجاد اشتغال و توسعه روستاها و شهرهای استان ایلام اختصاص داده است.

وی، افزایش اعتبار تونل کبیرکوه از ۲.۵ میلیارد تومان به ۵ میلیارد تومان را یکی دیگر از اقدامات انجام گرفته در این مدت عنوان کرد و ادامه داد: علاوه بر این، ۸ میلیارد تومان از اعتبارات استانی به این پروژه اختصاص می یابد و با رایزنی هایی که صورت گرفته تعدادی از وزارت خانه ها حدود ۵۰ میلیارد تومان طلب پیمانکاران این پروژه را پرداخت خواهند کرد.

سلیمانی دشتکی، افزایش اعتبار سیستم فاضلاب دره شهر از ۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به ۴ میلیارد تومان را نتیجه پیگیری مسئولین استان عنوان کرد و افزود: اعتبار سد سیکان در گذشته ۱۰۰ میلیون تومان بود اما اکنون به ۵۰ میلیارد تومان رسیده است و پس از تجهیز کارگاه، به سرعت تملک اراضی این پروژه انجام خواهد شد.

وی در پایان، از اتمام حفاری تونل کبیرکوه تا پایان سال جاری خبر داد و تصریح کرد: هم اکنون ردیف بودجه ای به نام مسیر بروجرد، خرم آباد، پل دختر وجود داشت که با پیگیری های مسئولین، باند دوم مسیر دره شهر و تونل کبیر کوه نیز به این ردیف افزوده شد که پل جدید گاومیشان و مسیر دره شهر به پل دختر را نیز در دل خود به همراه خواهد داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار