در سفر استاندار ایلام به بدره تصویب شد ؛
استاندار ایلام گفت :وابسته به خانواده ایثارگران باید در عرصه خدمت تلاش دو برابری داشته باشند ،فردی اگر به عنوان خانواده شهید و ایثارگر قرار باشد پستی به او داده شود بدون توجه به توانایی ، لیاقت و میزان بار علمی ، ارزشی ندارد .
کد خبر: ۵۹۷۰۵۵
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۰:۳۳ 28 April 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛قاسم سلیمانی دشتکی در نشست مشترک شورای برنامه ریزی و توسعه استان و کمیته برنامه ریزی شهرستان بدره اظهار کرد :عدم حضور غیر موجه مدیران در جلسات تصمیم گیری قابل توجیه نیست .

وی افزود :از همه سرمایه داران ایلامی چه ساکن در استان و چه ساکن در خارج استان دعوت می کنم برای سرمایه گذاری در استان اقدام نمایند.

  استاندار ایلام افزود: پتانسیل عظیمی فرزندان شهرستان بدره در دیگر استان ها و بخش های اقتصادی و بازار کار تهران را دارند  از این  فرزندان موفق شهرستان  در دیگر استان ها دعوت می کنیم تا با سرمایه گذاری در بخش های متعدد زمینه های ایجاد اشتغال جوانان این دیار را فراهم آوردند.

سلیمانی دشتکی تاکید کرد :ما با استقبال دست همکاری به طرف سرمایه گذاران محلی و کشوری در هر پست و منصبی و جایگاهی برای سرمایه گذاری در استان دراز خواهیم کرد.


استاندار ایلام، انجام سفرهای شهرستانی در روزهای تعطیل را به دلیل رفاه حال مردم و انجام امورات آنان در ساعات فعالیت ادارات عنوان کرد و افزود: علی رغم مشقات و سختی هایی که مدیران و هیات همراه در سفرها متحمل می شوند، تاکنون هشت سفر شهرستانی به خوبی انجام شده است.

 وی بیان داشت : باید از مزیت ها  موجود برای توسعه  شهرستان استفاده شود و دولت در تلاش است تا زیرساخت های مورد نیاز اشتغال و سرمایه گذاری را فراهم کند.

وی عنوان داشت : افراد توانمند باید با به کارگیری سرمایه های خود در  راه پیشبرد استان ، دولت را یاری کنند.

همچنین نماینده مردم دره شهر، آبدانان، دهلران و بدره در مجلس نیز در این جلسه اظهار کرد: نقد ومشورت حق همه ی مردم است سخن نقادانه کمکی هست برای پیشبرد اهداف توسعه استان  البته اگر مدیران نقد پذیر باشند .

 

شادمهر کاظم زاده با اشاره به ظرفیت های شهرستان بدره گفت :این شهرستان دارای پتانسیل های بسیار خوبی از جمله وجود سد سیمره با 2.5 میلیارد مترمکعب ذخیره است.


وی افزود : باید از آب سد برای توسعه کشاورزی در روستاهای شهرک ولیعصر (عج)، تلخاب، زید و توسعه فعالیت های آبزی پروری استفاده شود.

وی تاکید کرد : فعالیت های خوبی در سطح شهرستان انجام شده ولی نیاز است در بحث اشتغالزایی برای جوانان کارهای بیشتری صورت گیرد.

مصوبات به تصویب رسیده جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان و کمیته برنامه ریزی شهرستان بدره از جمله :تأمین آب اراضی روستاهای زید، تلخاب و شهرک ولی عصر از طریق اداره کل جهاد کشاورزی استان، اصلاح شبکه ی آب شرب روستای کلم و تکمیل آبرسانی شرب به روستای زید، تکمیل آبرسانی به شهر بدره و علاوه بر آن انجام مطالعات شبکه ی آبیاری دول گلاب با تلاش شرکت آب منطقه ای تا پایان 97 از مصوبات نشست در حوزه آب و آبفا ،تکمیل زیرساخت های گردشگری دربند و احداث زیرساخت های گردشگری سد سیمره با تلاش اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان ،احداث پایگاه اورژانس بدره با کمک دانشگاه علوم پزشکی، احداث مدرسه متوسطه حضرت زینب و مدرسه 6 کلاسه چشمه شیرین در سال 97 با همکاری اداره کل نوسازی مدارس ،رفع نقط حادثه خیز و تجهیز علائم ایمنی و اجرای روکش توسط راه های شهرستان بدره اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای ،اجرا و پیمان سپاری واریانت چشمه شیرین توسط اداره کل راه و شهرسازی به طول 8 کیلومتر تا پایان خردادماه سال جاری ، بهره برداری از پروژه راه قاضی خان بدره تا پایان سال 97 ،اتصال 19 روستای شهرستان بدره به اینترنت پرسرعت ،احداث سالن ورزشی رزمی بدره از محل اعتبارات وزارت نفت با تلاش اداره کل ورزش و جوانان ،احداث زمین چمن مصنوعی نیز در روستای زرانگوش و چشمه شیرین احداث ،اجرای سیلبند و روشنایی معابر شهر بدره و چشمه شیرین ..آن ها است ./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار