امام جمعه مرودشت گفت: خدمات ارزنده سپاه بر کسی پوشیده نیست وهر گونه تخریب وتضعیف این نهاد مقدس از زبان هیچ شخص ویا مسئوولی پذیرفته وقابل قبول ندانست وابراز داشت: هر گونه تضعیف این شجره مبارکه تضعیف نظام ومملکت را در پی خواهد داشت .
کد خبر: ۵۹۷۰۷۳
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۰ 28 April 2018

تابناک فارس به نقل از مرودشت نا: حجت الاسلام والمسلمین مهدی آقائی امام جمعه مرودشت در خطبه های این هفته خود ضمن تبریک فرا رسیدن میلاد باسعادت منجی عالم بشریت امام زمان (عج) حرکت در زیر سایه ولایت فقیه در دوران غیبت را از وظایف اصلی شیعیان قلمداد نمود.
اقائی ، ترویج وزنده نگه داشتن فرهنگ انتظارو فضائل وکرامات آن حضرت را به همراه حرکت عملی در مسیر ولایت فقیه در دوران غیبت توام با فراهم نمودن زمینه ظهور را از وظایف شیعیان از منظر امام حسن عسکری (ع) در عصر غیبت برشمرد.

خطیب جمعه مرودشت ضمن تبریک روز سربازان گمنام امام زمان (عج)، انان را بهترین وباوفا ترین مجموعه های برامده از انقلاب اسلامی دانست که با تلاش های شبانه روزی وطاقت فرسا وارزنده خود که توام با مجاهدت های خاموش این بزرگواران همراه بوده ، در حال دفاع از دستاوردهای نظام وانقلاب می باشند.

آقائی تصریح کرد : دشمنان نظام امروزه با تمام توان خود به دنبال نفوذ و سرقت اطلاعات وتغییر محاسبات مسئولان وتصمیم گیران وتغییر باورها واعتقادات مردم وایجاد نابه سامانی های اقتصادی توام با آشفتگی های امنیتی در گوشه وکنار کشور می باشد واین رسالت سربازان گمنام مملکت را بیشتر می نماید.

وی مقابله با فساد وپرهیز از هرگونه اشرافی گری وارتقاء روحیه انقلابی گری توام با بصیرت ورعایت سبک زندگی اسلامی وساده زیستی در بین مدیران و مسؤولین را نیز از برخی وظایف دیگر این نهاد مقدس عنوان کرد.

آقائی از مسئولان نظام نیز تقاضا داشت که همواره با میدان دادن به جوانان انقلابی واعتماد به نخبگان کشور در جهت برون رفت از مسائل اقتصادی مملکت گام بردارند.

خطیب جمعه مرودشت در ادامه روز پاسداررا تبریک گفت وافزود: خدمات ارزنده سپاه بر کسی پوشیده نیست وهر گونه تخریب وتضعیف این نهاد مقدس از زبان هیچ شخص ویا مسئوولی پذیرفته وقابل قبول ندانست وابراز داشت: هر گونه تضعیف این شجره مبارکه تضعیف نظام ومملکت را در پی خواهد داشت .

آقائی در ادامه از خدمات سپاه در تمامی عرصه های انقلاب چه در عرصه نظامی که لرزه بر اندام دشمنان انداخته وچه در عرصه های عمرانی که همواره در پی وقوع هر گونه حوادث از جمله سیل ،زلزله و طوفان با تمام امکانات در خدمت مردم بوده وهمچنین عرصه فرهنگی که بعنوان مهم ترین نهاد اثرگذار کشور در هر مسجدی با راه اندازی پایگاه مقاومت، و حلقه های شجره صالحین زمینه رشد و بالندگی جوانان را فراهم می کنند تشکر و قدردانی نمود.

آقائی در ادامه ضمن تبریک فرا رسیدن میلاد باسعادت حضرت علی اکبر(ع) وروز جوان ، بهترین الگوی جوانان انقلابی را علی اکبر امام حسین (ع) نام برد.

وی در ادامه نیز فرا رسیدن 9 اردیبهشت ماه روز بزرگداشت شوراهای اسلامی شهر وروستا را تبریک گفت وافزود:اعضای شوراهای اسلامی بعنوان نمایندگان مردم همواره به دنبال پیگیری مطالبات مردمی بوده وتقاضای همکاری وتعامل دوسویه از اداره جات ومسئولان با انان را نیزخواستار هستیم .
آقائی سالروز دهه 100حساب حضرت امام خمینی (ره)،را نیز تبریک گفت وافتتاح پروژه 264 واحدی بنیاد مسکن را نیز به تلاشگران عرصه جهادی بنیاد تبریک گفت .

شایان ذکر است که قبل از خطبه های نماز جمعه سرهنگ هاشم جمالی فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان مرودشت به ایراد سخنانی پیرامون این نهاد وهدف از تشکیل و،وظایف ان پرداخت .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار