نماینده اهواز:
نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: باید تلاش کنیم تصویری مثبت از استان به نمایش بگذاریم زیرا در مقایسه با میزان رشدی که در این استان مشاهده می‌شود سیاه نمایی معنایی ندارد.
کد خبر: ۶۰۱۵۴۹
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۳ 06 May 2018

همایون یوسفی در نشست صمیمانه با اصحاب فرهنگ و هنر خوزستان تاکید کرد: باید با ایجاد همگرایی میان دستگاه‌های فرهنگی و هنرمندان به یک دیالوگ مشترک برسیم که بستر و زمینه آن فرهنگی و مستند بر دین، مذهب، تاریخ مشترک و وطن دوستی باشد.

وی با بیان این که یکی از راه‌های معرفی فرهنگ و هنر خوزستان ثبت مشاهیر و مفاخر این استان است خاطرنشان ساخت: شهید علی هاشمی، قیصر امین‌پور، بهمن علا‌الدین و... از جمله شخصیت‌های معاصر و برجسته‌ میهن ما هستند که متاسفانه کمتر از آنها یاد می‌شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان هم ضمن ارایه گزارشی از عملکرد این اداره کل در سال ٩٦ ابراز امیدواری کرد: با همکاری فرزندان دلسوز استان بتوانیم در سال جدید دستاوردهای خوبی در حوزه فرهنگ و هنر رقم بزنیم و آن گونه که شایسته است نقشی در توسعه و رشد جامعه داشته باشیم.

محمد جوروند با اشاره به برگزاری موفق جشنواره‌های مختلف هنری و فرهنگی در استان خاطرنشان کرد: با همکاری و هماهنگی دستگاه‌های نظارتی و اجرایی استان برنامه‌های متعددی در حوزه‌های مختلف فرهنگی و هنری به شکل مطلوب برگزار شد.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار