امام جمعه کرج تاکید کرد
نماینده ولی فقیه دراستان البرز و امام جمعه کرج ، تامین نیازهای فرهنگی و ورزشی جوانان از جمله در زمینه سینما ، تئاتر و فضای ورزسی دراین استان را ضروری دانست .
کد خبر: ۶۰۵۶۷۱
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۰ 15 May 2018

به گزارش تابناک البرز٬ آیت الله سید محمد مهدی حسینی همدانی در دیدار با مدیرکل سازمان ورزش و جوانان البرز افزود: جوانی موقعیت خاص و ویژه‌ای است که مورد توجه اسلام نیز بوده و روایات بسیار دراین زمینه است.


وی ادامه داد: نمی توان انتظار داشت که همه‌ مردم و بویژه جوانان، یک سلیقه و نگاه داشته باشند و وظیفه
تشکل های مردم نهاد نیز مدیریت سلیقه های مختلف جامعه و پاسخگویی به این تنوع‌ها است.


حسینی همدانی در خصوص موسیقی گفت: صدای خوب، نعمتی الهی است که به‌عنوان یکی از مظاهر کمال انسانی، در حضرت داوود (ع) جلوه‌گر شده و هنوز هم صوت دل‌نشین و زیبا را اصطلاحاً، «صوت داوودی» می‌خوانند و چنین موهبتی به‌خودی‌خود حرام نیست، بلکه نوع استفاده از آن است که ارزش و جایگاهش را تعیین می‌کند.


امام جمعه کرج افزود: مخالفت با ولنگاری و فساد و جلوگیری از بروز و ظهور آن‌ها، وظیفه‌ قانونی و شرعی است و تا زمانی که موسیقی و کنسرت، بهانه‌ای برای برپایی مجالس آلوده به حرام و فساد باشد، قطعاً مجوزی هم برای اجرای آن توسط مسئولان داده نخواهد شد.


وی خاطرنشان کرد: تذکرات و توضیحات لازم در خصوص روش اصلاح عملی برگزاری کنسرت‌های موسیقی در استان، بارها به مسئولان مربوطه بیان‌شده و در صورت رعایت محدودیت‌های قانونی و مقررات شرعی، مانعی برای برگزاری کنسرت در کرج و البرز،(حتی کنسرت موسیقی پاپ) وجود ندارد.


آیت‌الله حسینی همدانی گفت: استان البرز از حیث دارا بودن استعدادهای مختلف فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی، یک گنجینه است که مدیریت و بارور کردن این استعدادها، یکی از وظایفی است که بر دوش سمن‌ها قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار