با ضربه نهایی سوپرمن سرخ ها،
تیم فوتبال پرسپولیس تهران در دیداری حساس از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه پر تماشاگر ویکدست قرمز پوش آزادی از ساعت 19:30 دقیقه به مصاف الجزیره امارات رفت که این دیدار با برد شیرین و صعود مقتدرانه سرخپوشان به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به پایان رسید.
کد خبر: ۶۰۵۷۷۰
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۸ 14 May 2018

 به گزارش تابناک ایلام،قهرمان لیگ برتر ایران که در دیدار رفت با نتیجه 3 بر 2 مغلوب الجزیره شد، در این بازی توانست با حمایت پرشور هواداران، بازی را با نتیجه دو بر یک به به پایان برساند و به جمع 8 تیم برتر آسیا صعود کرد.

برای سرخپوشان تهرانی در این دیدار: بیرانوند،خلیل زاده،حسینی،ماهینی،انصاری، صادق محرمی، امیری ،احمدزاده،نوراللهی، نعمتی و علیپور در ترکیب ثابت قرار گرفتند.

 نیمه اول و در دقیقه2 ضربه سر علیپور به تیرک دروازه برخورد کرد تا سرخ ها بازی را طوفانی آغاز کنند. دقیقه 7 ارسال نوراللهی از جناح راست با ضربه بغل پای خلیل زاده به بیرون رفت. دقیقه 11 ضربه ایستگاهی نوراللهی توسط امیری به بیرون رفت. دقیقه 14 شوت نوراللهی از راه دور به بیرون رفت. دقیقه 15 ضربه سر خلیفه مبارک از بالای دروازه بیرانوند به بیرون رفت.

دقیقه 24 هواداران سرخدل یادو خاطره هادی نوروزی عزیز را زنده نگه داشتند.

دقیقه 31 شوت نوراللهی به بیرون رفت. دقیقه 35 ضربه احمدزاده در موقعیتی بسیار عالی با اختلاف کمی به بیرون رفت. دقیقه 36 ارسال بوصوفه توسط پرسپولیسی ها دور شد تا بازی در نیمه اول بدون گل به پایان برسد.

نیمه دوم ودر دقیقه 46 ارسال نوراللهی توسط مدافعان حریف به کرنر رفت.دقیقه 48 شوت زمینی نوراللهی از کناردروازه به بیرون رفت.دقیقه 50 ضربه سر احمدزاده خطرناک از کناردروازه اماراتی ها به بیرون رفت.حملات پرسپولیسیها یکی پس از دیکری از دست رفت.در بعضی صحنه ها پرسپولیسی ها به شدت به داور بازی اعتراض کردند. دقیقه 63 شوت محکم و پرقدرت احمدنوراللهی وارد دروازه الجزیره شد تاورزشگاه غرق در شادی شود.

دقیقه 66 ضربه بازیکن الجزیره توسط بیرانوند مهار شد. دقیقه 69 ضربه علیپور از کناردروازه الجزیره به بیرون رفت. دقیقه 70 ضربه ریماریو وارد دروازه بیرانوند شد. دقیقه 76 صحنه مشکوک به پنالتی در محوطه جریمه الجزیره اتفاق افتاد که مانند دو صحنه مشکوک قبلی داور پنالتی اعلام نکرد. دقیقه 81 ضربه سر بازیکن پرسپولیس توسط گلر مهار شد. دقیقه 82 ارسال نوراللهی خطرناک توسط خصیف دور شد. دقیقه 86 ضربه سر مصلح به کرنر فرستاده شد. دقیقه 89 ضربه سیدجلال حسینی وارد دروازه الجزیره شد. تا بازی درپایان 90 دقیقه با برد و صعود پرسپولیس به پایان برسد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار