آنها مادر را هم در اتاق دیگری زندانی کرده بودند تا نتواند وارد شود و او را نجات دهد. عبدالباقی ۲۲ ساله می گوید پس از نابینایی از پدرم خواستم تا مرا بکشد و نجاتم دهد اما پدر گفته باید بمانی تا عبرت سایر مردم روستا شوی...
کد خبر: ۶۱۰۳۸۳
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۵ 24 May 2018

مجازات هولناک خانواده ی پاکستانی برای جوان عاشق!/ عکس

یک پدر پاکستانی همراه فرزندانش و با استفاده از قاشق غذاخوری چشمان پسرش را درآورد. دلیل این کار هولناک پافشاری پسر برای ازدواج با دختر مورد علاقه اش بود که در نهایت نارضایتی و مجازات پدر را به همراه داشت. پدر و چهار پسرش قربانی را در اتاقی زندانی می کنند و چشمهایش را با قاشق درمی آورند.

مجازات هولناک خانواده ی پاکستانی برای جوان عاشق!/ عکس

آنها مادر را هم در اتاق دیگری زندانی کرده بودند تا نتواند وارد شود و او را نجات دهد. عبدالباقی ۲۲ ساله می گوید پس از نابینایی از پدرم خواستم تا مرا بکشد و نجاتم دهد اما پدر گفته باید بمانی تا عبرت سایر مردم روستا شوی. او می گوید: "درست سه ساعت بعد از اینکه از دختر مورد علاقه ام خواستگاری کردم پدر و برادرانم مادرم را زندانی کرده و من را به تخت بستند و با قاشق به سمت من حمله ور شدند." مسئولان محلی پس از انجام تحقیقات پدر و دو پسرش را دستگیر کرده اند اما دو پسر دیگر هنوز دستگیر نشده و متواری اند. پلیس دستور تعقیب آنها را صادر کرده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار