رئیس پلیس راه استان ؛
رئیس پلیس راه استان از تشدید کنترل و اجرای طرح برخورد با نبستن کمربند سرنشین عقب خودروها ظرف 72 ساعت آینده خبر داد.
کد خبر: ۶۱۱۲۸۱
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۵ 26 May 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛ سرهنگ همتی زاده با اشاره به اینکه استفاده از کمربند ایمنی برابر قوانین راهنمایی و رانندگی برای تمامی سرنشینان خودروها الزامی است اظهار داشت: در جاده ها چنانچه سرنشینان عقب خودروها کمربند ایمنی نبسته باشند تخلف محسوب شده و با آنها برخورد خواهد شد.

وی با بیان اینکه نبستن کمربند ایمنی از سوی سرنشینان خودروها موجب بروز حوادث و تلفات زیادی شده است اضافه کرد:بر اساس بررسی بعمل آمده،عدم استفاده از کمربند ایمنی از سوی رانندگان و سرنشینان خودروها نقش پررنگی در بروز تلفات ناشی از فوت در حوادث ترافیکی داشته است.

سرهنگ همتی زاده با بیان اینکه استفاده از کمربند ایمنی حافط جان و سلامت سرنشینان در خودروها در زمان بروز حوادث ناگوار رانندگی است اظهار داشت:توصیه ما به رانندگان و تمامی سرنشینان خودروها این است که برای حفظ ایمنی و سلامت خودشان هم که شده حتما کمربند ایمنی را ببندند.

رئیس پلیس راه استان در پایان با اشاره به تصادفات بوقوع پیوسته،تصریح کرد:در بسیاری از تصادفات بوقوع پیوسته سرنشین صندلی عقب خودرو به دلیل نبستن کمربند ایمنی بر اثر پرتاب به بیرون و یا برخورد به صندلی جلویی جان خود را از دست داده و یا مجروح شده اند، لذا به تمامی رانندگان و سرنشینان عزیز خودروها توصیه میگردد، در حین رانندگی از کمربند ایمنی استفاده نمایند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار