رییس اتحادیه گوشت سفید اصفهان گفت: در حال حاضر با کاهش تقاضا، قیمت مرغ کاهش یافته است.
کد خبر: ۶۱۱۳۳۷
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۶ 26 May 2018

به گزارش تابناک : اصغر احسان مهر در خصوص وضعیت بازار مرغ، اظهار کرد: قیمت مرغ در ماه رمضان نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش نداشته و نسبت به چند ماه گذشته ۲۵۰ تومان ارزان تر شده است‌.
وی با بیان اینکه مرغ گرم و مرغ منجمد کافی از سوی شرکت پشتیبانی امور دام به میزان کافی ذخیره شده است، تاکید کرد: با کاهش تقاضا و قدرت خرید مردم، فروش مرغ در اصفهان کم شده است.
رییس اتحادیه گوشت سفید اصفهان ادامه داد: در حال حاضر قیمت مرغ در کشتارگاه ۶۹۲۰ تومان است که با افزودن هشت درصد سود، در مغازه ها به فروش می رسد.
وی با بیان اینکه تمایل اصفهانی ها بیشتر به سمت خرید مرغ گرم است، افزود: به دلیل نبود فرهنگ سازی، مردم بیشتر به مصرف مرغ گرم تمایل دارند در صورتی که کیفیت مرغ منجمد بهتر است و بیشتر در رستوران ها استفاده می شود.
 احسان مهر با بیان اینکه مرغ بزرگ، ضایعات زیادی دارد، تصریح کرد: بنابراین اداره دامپزشکی مرغ هایی با وزن ۱۸۰۰ گرم تا ۲ کیلو تولید می کند، البته در صورت سفارش مرغ با وزن کمتر نیز تولید دارد.
رییس اتحادیه گوشت سفید اصفهان با بیان اینکه قیمت مرغ در چند ماه اخیر با افزایش و کاهش همراه بوده است، تاکید کرد: قیمت آن بر اساس عرضه و تقاضا تعیین می شود که اکنون تقاضا کاهش یافته است.

 

 

منبع : ایسنا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار