ابوالحسن حیدری :
فراخوان برگزاری سومین جشنواره موسیقی مقامی خراسان شمالی به همت معاونت امور هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان منتشر شد.
کد خبر: ۶۱۱۳۸۷
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۳ 26 May 2018

به گزارش تابناک خراسان شمالی به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان شمالی؛ سرپرست معاونت امور هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اظهار داشت: جشنواره موسیقی مقامی با هدف صیانت از موسیقی بومی و قدرشناسی از پیشکسوتان استان، شناسایی، معرفی و حمایت از چهره های شایسته و جوان و تقویت پیوند هنرمندان و مردم و ایجاد نشاط اجتماعی برگزار می شود.

ابوالحسن حیدری، با بیان اینکه جشنواره موسیقی مقامی در دو گروه سنی از ١٥تا ٢٩ سال و از ٣٠ تا ٤٥ سال و درسه بخش تکنوازی، گروهی و مقالات پژوهشی برگزار می شود، تصریح کرد: آزاد بودن موضوعات، ارسال آثار از طریق لوح فشرده، تجلیل از آثار جدید و بررسی اولیه جهت حضور در جشنواره بر روی فیلم های ارسالی شرکت کنندگان ازجمله شرایط شرکت در این جشنواره می باشد.

وی با بیان اینکه هنرمندان تا پانزدهم تیرماه برای ارسال آثار خود به دبیرخانه جشنواره مهلت دارند، اظهار کرد: اعلام نتایج بازبینی آثار بیستم تیرماه و زمان برگزاری ٢٧ و ٢٨ تیرماه سال جاری در خراسان شمالی خواهد بود.

گفتنی است؛ علاقمندان می توانند جهت ارسال آثار و شرکت در جشنواره با شماره ٣٢٢٣٤٤١٢ داخلی ١٠٤ و ٠٩١٥١٨٦١٦٦٤تماس حاصل نمایند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت khsh.farhang.gov.irمراجعه کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار