معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام به همراه معاون عمرانی استانداری کرمانشاه از پروژه راهسازی ایلام – حمیل - کرمانشاه بازدید و بر تسریع در تکمیل این طرح که مسیر و فاصله 2 استان را 40 کیلومتر کاهش می دهد تاکید کردند.
کد خبر: ۶۱۱۵۷۱
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۵ 26 May 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛ عملیات اجرایی این طرح راهسازی به طول 52 کیلومتر که حمیل را به کمربندی کرمانشاه متصل می کند با هدف کاهش مسیر، رفع نقاط حادثه خیز و کاهش مصرف سوخت سال 89 آغاز شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام در جریان بازدید از روند ساخت این جاده با ذکر فاصله 90 کیلومتر اکنون حمیل -کرمانشاه گفت: با بهره برداری از این طرح و گشایش مسیر جدید 40 کیلومتر از این مسافت کاسته می شود.

احمد کرمی خواستار تدوین و ارائه برنامه و زمان بندی برای اجرای این پروژه شد و گفت: از مسئولان استان کرمانشاه انتظار می رود توجه بیشتری به ساخت این پروژه شریانی داشته و با تزریق اعتبار مورد نیاز روند احداث آن را شتاب بخشند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه نیز در این بازدید گفت: تمام تلاش خود را برای تخصیص اعتبار مناسب برای تکمیل این طرح به کار می گیرند.

جاده ارتباطی کنونی کرمانشاه - ایلام به طول 163 کیلومتر از مسیر کرمانشاه - ماهیدشت - اسلام آباد غرب - حمیل - شباب می گذرد که با تکمیل و گشایش راه جدید به مسیر 125 کیلومتری ایلام -حمیل -کرمانشاه تغییر می یابد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار