کد خبر: ۶۱۳۱۹۸
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۹ 30 May 2018

تابناک / تاکنون تکلیف سرمربی 10 تیم لیگ برتری مشخص شده و رقابت برای تیم گرفتن در لیگ برتر بین مربیان کنار مانده برای نیمکت 6 تیم لیگ برتری ادامه دارد.


در پایان فصل گذشته لیگ برتر برخی از تیم ها با مربیان خود تمدید کردند و در روزهای گذشته نیز تکلیف برخی دیگر از تیم ها مشخص شد و تاکنون 10 تیم سرمربی خود برای فصل جدید را شناخته‌اند.

به گزارش نامه نیوز، پرسپولیس و استقلال به عنوان قهرمانان لیگ برتر و جام حذفی فصل را به خوبی با برانکو و شفر به اتمام رساندند و قرارداد هر دو نیز تمدید شده تا رقابت شان در فصل جدید نیز ادامه یابد.

دو تیم تهرانی سایپا و پیکان نیز که با دایی و جلالی نسبتا نتایج خوبی گرفتند فصل جدید را نیز با همین دو مربی آغاز خواهند کرد. هر چند که شایعاتی درباره احتمال حضور دایی در تیم ملی شنیده می شود.

دو تیم مطرح اصفهانی با مربیان جدیدی لیگ را آغاز خواهند کرد. سپاهان که با کرانچار و ابراهیم‌زاده به جایی نرسید دوباره سراغ قلعه نویی رفته تا به روزهای خوب گذشته‌اش برگردد. ذوب آهن نیز که با قلعه نویی توانست نایب قهرمان شود سراغ امید نمازی دستیار سابق کی روش رفته است.

پارس جنوبی جم که نیم فصل اول یکی از مدعیان قهرمانی بود و کم کم از جمع مدعیان فاصله گرفت همچنان با مهدی تارتار به کار ادامه خواهد داد.

استقلال خوزستان به همکاری با ویسی پایان داده و سراغ صمد مرفاوی سرمربی سابق استقلال تهران رفته است. سپیدرود رشت هم که مثل این تیم جزو مدعیان سقوط بود با علی کریمی به پایان خط رسید و قرار است با دست نشان در فصل جدید حاضر شود.

دهمین تیم که تکلیف سرمربی اش مشخص شده نیز نساجی مازندران است که با نکونام لیگ برتری شد و با همین مربی نیز برای ادامه کار به توافق رسید.

مشخص شدن سرمربی 10 تیم لیگ برتری/ رقابت مربیان بدون تیم برای نیمکت 6 تیم

در این بین شش تیم تراکتورسازی تبریز، گسترش فولاد تبریز، فولاد خوزستان، نفت آبادان، پدیده مشهد و نفت مسجدسلیمان هنوز به طور قطعی سرمربی خود را انتخاب نکرده اند.

تراکتورسازی فصل گذشته با گل محمدی و ساغلام نتایج خوبی نگرفت و برای فصل جدید امتیازش به زنوزی واگذار شده و او نیز وعده داده که یک مربی بزرگ خارجی را به تبریز خواهد آورد.

دیگر تیم تبریزی یعنی گسترش فولاد سرنوشت نامشخصی دارد. زنوزی نمی تواند همزمان مالک دو باشگاه باشد و ممکن است امتیاز گسترش به تیمی دیگر واگذار شود و به همین دلیل تکلیف تیمی که فصل را با فیروز کریمی به اتمام رساند فعلا نامشخص است.

فولاد خوزستان یکی از تیم های خوب لیگ برتر بود که با تغییرات مدیریتی نیز مواجه شد. گفته می‌شود پورموسوی شانس زیادی دارد تا به کارش در این تیم ادامه دهد.

نفت آبادان که بهترین نتایج تاریخ خود را با کمالوند گرفت قصد ندارد با این مربی به کار ادامه دهد و شایعه شده که مذاکرات مثبتی با حمید درخشان انجام داده است.

پدیده مشهد دیگر تیمی است که دنبال مربی جدید برای جانشینی مهاجری می گردد و از علیرضا مرزبان و پانادیچ به عنوان گزینه های این تیم یاد می شود.

و بالاخره نفت مسجد سلیمان که با محمود فکری به لیگ برتر صعود کرد با این مربی برای ادامه همکاری به توافق نرسیده و ممکن است فصل را با مربی دیگری شروع کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار