استاندار ایلام ؛
استاندار ایلام در دیدار با معاون وزیر اقتصاد و رئیس گمرک کشور گفت: با فعال سازی پتاسیل ها و رفع مشکلات چشم انداز آینده مرز مهران بسیار روشن خواهد بود .
کد خبر: ۶۱۳۵۶۰
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۰ 30 May 2018

استاندار ایلام در دیدار با معاون وزیر اقتصاد و رئیس گمرک کشور گفت: با فعال سازی پتاسیل ها و رفع مشکلات چشم انداز اینده مرز مهران بسیار روشن خواهد بود .

به گزارش روابط عمومی استانداری ایلام قاسم سلیمانی دشتکی در دیدار با فرود عسگری با بیان این مطلب خاطر نشان کرد: منطقه ویژه اقتصادی مهران دارای مشکلات و ایراداتی است که لازم است روند رفع  آنها تسریع یابد

وی افزود : رفع ایرادات و مشکلات مرز مهران می تواند پتانسیل ها وظرفیت های این مرز را فعال کند.

سلیمانی دشتکی  با تأکید بر عظم دولت بر رفع مشکل بیکاری در استان ایلام افزود: پتانسیل های بسیار بالایی برای توسعه از جمله نفت ، گاز، گردشگری، مرز ، اربعین و دیگر موارد در ایلام وجود دارد که تلاش ما این است از این ظرفیت ها برای رفع مشکل بیکاری در استان استفاده کنیم .

وی به بحث کشاورزی و مهار آب های سطحی در استان اشاره کرد و ابراز داشت: اعتبارات قابل توجهی جهت مهار آب های مرزی در استان هزینه شده است و در حال حاضر مستعد فعالیت های کلان کشاورزی است و باید تلاش شود سرمایه گذاران و موسسات و شرکت های دولتی، عمومی و خصوصی را وارد استان کنیم .

نماینده عالی دولت در استان به بحث پتروشیمی و تولید اتیلن در آینده نزدیک در استان ایلام اشاره و تصریح کرد: با توجه به عبور خط اتیلن غرب از استان ایلام و تولید اتیلن در استان در دستور کار قرار دارد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار