جمعی از مردم شهرستان مرزی مهران مدعی اند که از دست جمعی اراذل واوباش وقمه به دست که اتفاقا منسوب به قوم وقبیله خاصی اند به ستوه آمده و با این وضعیت تداوم بقا وحیات در شهر وکاشانه اشان برای آنها سخت وغیر ممکن شده است.
کد خبر: ۶۱۴۰۱۴
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۰ 20 June 2018

تابناک ایلام ::مردم ما از بسیاری مشکلات رنج می برند ،مسایل اقتصادی وتورم کمر مردم راشکسته و بنیه مالی ضعیف خانواده ها یارای تحمل این همه فشار ناشی از بی برنامگی اقتصادی و افسارگسیختگی بازار را ندارد . خانواده های ما فقط به این دل خوش کرده اند که " امنیت " دارند ودر سایه امنیت لااقل سرشان را به راحتی بر بالین گذاشته ویا جگر گوشه هایشان را روانه مدرسه وکوچه وبازار می کنند.

اگر عده ای هم بیایند واین قلم دل خوشی را از مردم بگیرند که یقینا گرفته اند ! مردم باید چکار کنند!؟ اگر امید به زندگی را که جز به پشتوانه امنیت دست یافتنی نخواهد بود از مردم گرفته شود ،به چه امیدی به فردای زندگی خویش دل خوش کنند؟!

امنیت روانی مردم ما براثر تلاطم بازار و گرانی دم به ساعت ارز وطلا و مایحتاج زندگی  به اندازه کافی دستخوش  تغییرات سینوسی شده است ،مردم دیگر نه در مدرسه احساس امنیت می کنند ودر کلاسهای قرآن !اگر امنیت مالی وجانی انها نیز در معرض تهدید قرار گیرد باید به کجا پناه ببرند؟

جمعی از مردم شهرستان مرزی مهران مدعی اند که از دست عده ای اراذل واوباش وقمه به دست که اتفاقا منسوب به قوم وقبیله خاصی اند به ستوه آمده و با این وضعیت تداوم حیات در شهر وکاشانه اشان برای آنها سخت وغیر ممکن شده است.

تازه اینکه شهروندان مهرانی در تماس با خبرنگار ما ،نقش دفتر و نزدیکان یکی از نمایندگان مجلس در جری شدن برهم زنندگان آسایش مردم را بی تاثیر نمی دانند. آنان بر این باورند مدامیکه دستگاه های متولی نظم وانضباط شهرستان  با تلفن های سفارشی نماینده واعوان انصار ایشان از تنبیه اراذل واوباش طفره رفته ومانع از اجرای قانون می شوند ،از این طریق فضا وعرصه رابرای تاخت وتاز هنجار شکنان فراهم می آورند.

از اینرو مردم مهران خود دست به کار شده وبا تهیه طوماری خطاب به مسئولین قضایی واجرایی استان،جمع نمودن بساط هنجارشکنان از سطح شهر مهران را خواستار شده اند. امضا کنندگان این طومار با اشاره به اقدامات دهشتناک اوباش ،وبرهم زنندگان آسایش خانواده ها ،تداوم زندگی در شهر را سخت می دانند.

بی شک تداوم این شیوه هنجار شکنانه آن هم در شهری که جای جای آن آثار ایثار وشهادت طلبی مشهود است، بعنوان لکه ننگی بر دامن مسئولین باقی خواهد ماند. لذا ضرورت دارد مسئولین اجرایی ،امنیتی وقضایی استان که ادعای بی مثال بودن نقششان در امنیت جامعه گوش فلک را پر کرده است، در راستای تامین امنیت مردم مرزدار مهران ،شمه ای از این توان ونقش خود در برخورد با برهم زنندگان امنیت روانی وجانی مردم را  در معرض نمایش بگذارند.

 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۹
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۱
واقعا همینطوره، در برخورد با اراذلی که گفتین واقعا سهل انگاری میشه. از نیروی انتظامی و دادستانی درخواست برخورد داریم. نماینده مجلس باید نماینده همه باشه نه یه قوم و طایفه خاص. شان نمایندگی بیشتر از ایناست.
حسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۲
وقتی مردم چوب حراج برملک وخانه هایشان گذاشتندبایدبه فکرابن روزهم می بودنندچرااینهاجرات ندارن جای دیگری بروندازماست که برماست
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۲
ازبی لایقتی یک مشت مسول که فقط بلدن گزافه گویی کنندانتطاربیشترازاین نمی رود
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۲
وقتی بیشترمسولین شهرستان غیربومی وسفارشی هستن چه کسی به دادمردم می رسدسری به بانکها ادارات وبیمارستان بزنیدببینیدچندنفرشان بومی مهران هستند حتی بعضی مسولین حسادت مرزمهران راهم می خورند
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۲
وقتی بیشترمسولین شهرستان غیربومی وسفارشی هستن چه کسی به دادمردم می رسدسری به بانکها ادارات وبیمارستان بزنیدببینیدچندنفرشان بومی مهران هستند حتی بعضی مسولین حسادت مرزمهران راهم می خورند
حسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
ازبی لیاقتی مسولین صندلی بچسب هست خدابه دادمردم بافرهنگ مهران برسدوقتی خودشان وضع شهررامی بینند به کی بایدگفت
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۴
شما چرا قرآن رو نشانه گرفتی؟(در کلاسهای قرآن امنیت ندارند)چرا از سند ننگین وشرمسارانه 2030دولت بی تدبیر و ناامید نمگین که گند در مدارس رو داره رقم میزنه از مدرسه غرب تهران نمگید قرآن رو چرا به حاشیه می برید
ناشناس
|
United States
|
۰۱:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۵
متاسفانه نیروی انتظامی در دولت یازدهم و متعاقبا دوازدهم روحانی طبق دستورنامبرده ازشون خواسته شده که زیاد خودشون رو با مجرمین درگیر نکنن همین وادادگی سبب شده اراذل و اوباش جری تر بشن /نماینده های مهران هم بدنبال سیاسی کاری وطایفه گرایی هستن/مسئولین دادگستری هم اکثرا غیر بومی هستن/
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۱
میخواین چیکارکنین نیروی انتظامی هرکاری میکنه توسری میخوره برخورد کنه با وکیل داغونشون میکنن دادگاه هم پشتون نیست برخورد نکنن مردم فوش میدن دادگاه برخورد کنه قاضی ازسوی مسئولین مافوق وبالای استانی ادب میشه این دورقدرت ادامه داره مشکل اساسی است
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار