استاندار ایلام؛
استاندار ایلام بیشترین خواسته شهروندان در ملاقات با مدیران را ایجاد اشتغال برشمرد وگفت: امیدواریم بتوانیم با جذب سرمایه گذاران جدید و همچنین مهارت آموزی و راه اندازی کسب و کارهای جدید زمینه اشتغال افراد بیکار را فراهم کنیم.
کد خبر: ۶۱۴۵۳۰
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۶ 02 June 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛ قاسم سلیمانی دشتکیدر نشست اقتصاد مقاومتی اظهار کرد: در میز خدمت حدود 11 نفر از مدیران دستگاه های اجرایی استان حضور داشتند که به صورت مستقیم مشکلات مردم را بررسی و دستور پیگیری برای رفع آنها صادر شد.

وی، بیشترین خواسته شهروندان در ملاقات با مدیران را ایجاد اشتغال برشمرد و افزود: امیدواریم بتوانیم با جذب سرمایه گذاران جدید و همچنین مهارت آموزی و راه اندازی کسب و کارهای جدید زمینه اشتغال افراد بیکار را فراهم کنیم.

استاندار ایلام به تداوم این قبیل جلسات برای رسیدگی بیشتر به خواسته های مردم تاکید کرد و ادامه داد: در مناسب های مختلف هر سه الی چهار ماه یکبار این قبیل میز خدمت ها در محل مسجد جامع یا مصلی که مردم حضور دارند، برگزار می شود تا مسئولان بیشتر در جریان مسائل مردم قرار و بهتر به آنان خدمات رسانی کنند.

سلیمانی دشتکی همچنین به مسائل و مشکلات کارخانه سیمان ایلام اشاره کرد و گفت: این صنعت به دلیل از دست دادن بازارهای فروش در 2 سال گذشته با مشکلاتی مواجه شده و دارای بدهی های زیاد و نیروی مازاد است که امیدواریم با همکاری مدیران دستگاه های مرتبط و تلاش مدیران جدید برطرف شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار ایلام نیز در این نشست گفت: بخشی از مشکلات کارخانه سیمان ایلام با وصول بدهی ها برطرف می شود.

ایوب درویشی یادآور شد: اگر این شرکت سرمایه خود را افزایش ندهد و از بورس حذف شود با مشکلاتی مواجه می شود.

 

وی از مدیران جدید کارخانه سیمان ایلام خواست برنامه میان مدت و دراز مدت خود را برای سوددهی ارائه کنند و اجازه ندهند این واحد بزرگ که نماد صنعت استان است، با مشکل مواجه شود./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار