استاندار خراسان رضوی گفت: محرومیت و تفاوت بین حاشیه و مرکز مشهد با همه تلاش ها و اقدامات صورت گرفته همچنان آزار دهنده است.
کد خبر: ۶۱۴۹۰۹
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۴ 03 June 2018

به گزارش تابناک : علیرضا رشیدیان شنبه شب در جلسه شورای خراسان رضوی اظهارکرد: خوشبختانه توانسته ایم طی سال های اخیر با مشارکت مردم و اتکا به ظرفیت ها و مزیت های استان دست آوردهای خوبی در حوزه های مختلف داشته باشیم.

وی افزود: با این وجود متاسفانه هنوز ۲۶۰ هزار بیکار در استان وجود دارد داشته و در حوزه آسیب های اجتماعی و نیز تفاوت نقاط پیرامونی و مرکز در کلانشهر مشهد با همه تلاش ها و اقدامات ، شرایط همچنان آزار دهنده است.

رشیدیان تاکید کرد: در بخش خدمت به محرومان نیز کارهای خوبی انجام شده است اما هنوز راه درازی در پیش داریم.

استاندار خراسان ضوی در ادامه با اشاره به تغییرات مدیریتی در معاونت سیاسی استانداری خراسان رضوی گفت:  وقتی برای ملت ایران کار می کنیم باید همفکری و مشارکت را سرلوحه کار قرار دهیم که خوشبختانه  تا کنون نیز این رویه بوده است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه رشد و بالندگی حوزه اقتصادی هم در استان شروع شده است ، افزود :  باید این رشد سرعت بیشتری به خود بگیرد و امیدواریم این با حضور قربان میرزایی در سمت معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع  با توجه به تجربه و توان مدیریتی وی محقق می شود.

 

 

منبع : مهر 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار