با اتمام شرط دوماهه برای تثبیت پرواز همدان ـ. تهران و استقبال کم همدانی‌ها از این پرواز، شرکت هواپیمایی ایران ایر به دنبال لغو این پرواز‌ها است.
کد خبر: ۶۱۶۷۲۲
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۹ 09 June 2018
با اتمام شرط دوماهه برای تثبیت پرواز همدان ـ. تهران و استقبال کم همدانی‌ها از این پرواز، شرکت هواپیمایی ایران ایر به دنبال لغو این پرواز‌ها است.

به گزارش فارس، پرواز همدان ـ. تهران که با پیگیری گسترده و مستمر استاندار و نمانیدگان مجلس در اواخر فروردین ماه امسال شکل گرفت، اکنون با استقبال کم مردم مواجه شده و رو به تعطیلی مجدد است.

گویا در ابتدای برقراری پرواز‌ها شرط دو ماهه برای فرودگاه همدان در جذب مسافر گذاشته شده تا ماندگاری این پرواز‌ها با تحقق شرط، تثبیت شود، اما با گذشت دو ماه نه تنها مسافران این پرواز به حد نصاب نرسید بلکه روز به روز کمتر و در مواقعی لغو شده است.

زنگ خطر لغو پرواز‌ها در نشست خبری اخیر مدیر فرودگاه به صدا درآمد که وی با ابراز نگرانی از تعداد کم مسافران این پرواز خبر داد و در صورت ادامه این روند لغو آن را هشدار داد که اکنون با مواجه شدن با این استقبال کم، در آستانه لغو از سوی شرکت هواپیمایی ایران ایر است.

همدان به این پرواز نیاز مبرم دارد، اما گویا شرکت هواپیمایی ایران ایر بیش از این نمی‌خواهد منتظر بماند و لغو را بر ماندگاری این پرواز ترجیح داده است.

لغو ۵ پرواز همدان ـ. تهران طی روز‌های اخیر

مدیر روابط عمومی فرودگاه همدان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با بیان اینکه پرواز همدان ـ. تهران مسافر ندارد و چند روزی است با لغو پرواز مواجه است، اظهار کرد: طی چند روز اخیر پنج پرواز همدان ـ. تهران لغو شده است.

مهدی افتخاری با اشاره به استقبال کم مردم از این پرواز بیان کرد: با این حال شرکت هواپیمایی ایران ایر به دنبال لغو این پرواز است در حالی که مسئولان همدان و نمایندگان مجلس به شدت دنبال ماندگاری آن هستند.

همدان پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین و پایتخت کشور‌های آسیایی در سال ۲۰۱۸ امسال مفتخر به راه‌اندازی راه ارتباطی هوایی با پایتخت شده بود که گویا این پرواز رو به تعطیلی است.

اینکه مردم همدان از این پرواز استقبال نکردند درست و نباید اینگونه می‌شد، اما فرصت دوماهه برای تثبیت پرواز نیز برای جا افتادن آن در بین مردم و اطلاع آنها، کافی نیست، بنابراین همدان به این پرواز نیاز دارد و باید شرکت هواپیمایی ایران ایر حساسیت همدان را درک کرده و فرصت بیشتری را در اختیار بگذارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار