رئیس سازمان جهاد کشاورزی ایلام گفت: 46 پروژه مختلف همزمان با هفته جهاد کشاورزی در این استان افتتاح و یا کلنگ زنی می شود که زمینه اشتغال 863 نفر را فراهم خواهد کرد.
کد خبر: ۶۱۷۰۹۴
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۰ 10 June 2018

 به گزارش تابناک ایلام؛سید محمدتراب میری اظهار کرد: 46 پروژه مختلف همزمان با هفته جهاد کشاورزی در این استان افتتاح و یا کلنگ زنی می شود که زمینه اشتغال 863 نفر را فراهم خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه 36 طرح از این تعداد بهره برداری است، افزود: این طرح ها با اعتبار 168 میلیارد ریال ایجاد شده و موجب اشتغالزایی مستقیم 292 نفر را در نقاط مختلف استان ایلام فراهم کرده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی ایلام یادآور شد: همچنین در این هفته کلنگ 10 پروژه شاخص خدماتی و تولیدی دیگر در زیربخش های کشاورزی به زمین زده می شود.

میری تاکید کرد: 301 میلیارد ریال اعتبار برای ساخت و تکمیل این پروژه ها در نظر گرفته شده و با اتمام این طرح ها برای 571 نفر ایجاد شغل مستقیم می شود.

وی اضافه کرد: این طرح ها شامل ایستگاه پمپاژآب، اجرای شبکه آبیاری تحت فشار، کانال آبرسانی، سیلوی ذخیره گندم، احداث باغات دیم، کارخانه تولید کود گرانول گوگرد دامی و ... است.

به گفته رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان ایلام آئین افتتاح یا کلنگ زنی طرح های کشاورزی استان با حضور مسئولان ارشد استان برگزار می شود.

 

 

 

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار