پس از انتشار گزارش کارخانه گچ دهلران تعطیل شد/50نفر از کار بیکار شدند ،مسئولان چاره اندیشی کنند.مدیرعامل کارخانه گچ جواهر جنوب دهلران از فعالیت مجدد این کارخانه خبر داد.
کد خبر: ۶۱۷۴۶۴
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۸ 10 June 2018

تابناک ایلام::رسانه باید براساس رسالت خویش و صرفنظر از نگاه سیاسی ،حزبی و حتی روابط دوستانه با مدیران ودستگاههای اجرایی ،ضعف ها ،ناکارآمدی ها را منعکس نموده واز سویی در صورت مشاهده اقدام مناسب و قابل تحسین ویا اقدام خارج از وظیفه ویا براساس وظیفه ای که منجر به نتیجه اثربخشی در حال  طیفی از مردم یا صنف خاصی شود ،در راستای ترویج فرهنگ کار وخدمت وتشویق وترغیب مدیران مبادرت به انتشار آن نماید.

رسانه موظف است بدور از هر گونه حب وبغضی و تنها در راستای بهبود شرایط و رفع نقیصه ها ،دستگاهها را مورد نقد کارشناسانه و مهمتر از همه منصفانه قرار دهد ،اما لازم است این نقد ها در فضایی بدور از تخریب ویا تهدید به همراه باشد ودر کنار آن پیوستی از پیشنهادات بمنظور رفع نقد ارایه نماید.

بطور قطع رسانه تابناک با رویکرد انتقادی خود همواره وجوه متعددی از عملکرد مدیران دستگاههای اجرایی  ویا برنامه های آنان را مورد نقد قرار داده و انتظار این رسانه از مدیران چیزی جز پیگیری نقد و اقدام مناسب در زمینه رفع آن نبوده ونخواهد بود.

در همین راستا بصورت مستمر نقدهای گوناگونی از این رسانه منتشر شده است.برخی به دیده متفاوت به آن نگریسته وصرفا به ارایه جوابیه مبادرت نموده و برخی نیز با پذیرش آن در مسیر رفع موضوع نقد گام برداشته و حتی اگر نتیجه ای در رفع آن حاصل نشده است ،همین اهتمام به انجام وظیفه وتلاش درراستای رفع آن جای تحسین دارد.

نمونه آن انتشار خبری از این رسانه با مضمون تعطیلی کارخانه گچ دهلران واستمداد از مدیران استان درراستای جلوگیری از بیکار شدن بیش از 50 کارگر بود.موضوع مهمی که به صورت جد در دستور کار استاندار ایلام قرار گرفت وبا تشکیل کارگروهی از تعطیلی این واحد تولیدی ممانعت به عمل آورد ،تا این اقدام مناسب  ایشان زمینه ساز شکل گیری روشی پسندیده در بین مدیران استان در راستای رفع دغدغه های اصحاب رسانه بعنوان نمایندگان افکار عمومی شود.

پس از انتشار گزارش کارخانه گچ دهلران تعطیل شد/50نفر از کار بیکار شدند ،مسئولان چاره اندیشی کنند.مدیرعامل کارخانه گچ جواهر جنوب دهلران از فعالیت مجدد این کارخانه خبر داد.

صفا آزادبخت در گفتگو با تابناک گفت : بعد از تعطیلی دو هفته ای کارخانه به خاطر مشکلات مالی ،این کارخانه مجدد فعالیت خود را از سر گرفته است

وی بیان داشت : روز گذشته جلسه ای  بتحضور استاندار  ومدیر کل صنعت معدن وتجارت استان در خصوص موانع ومشکلات گارخانه  در استانداری برگز ار شد .در این جلسه استاندار قول مساعد پیگیری وحل مشکلات این کارخانه را دادند

 آزادبخت بیان داشت : از روزگذشته این کارخانه فعالیت خود را شروع وهمه کارگران مجدد به کار مشغول شدند

وی بیان داشت :  پیگیری  شخص استاندار ،مدیرکل صنعت معدن وتجارت استان وفرماندار دهلران در خصوص حل مشکلات این کارخانه وراه اندازی مجدد آن بیانگر توجه آنها به توسعه استان است

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار