فرمانده انتظامی شهرستان مهران گفت: ماموران راهور دو دستگاه خودروسواری با بیش از ۲۵ میلیون ریال خلافی را توقیف کردند.
کد خبر: ۶۱۷۵۸۲
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۰ 11 June 2018

 به گزارش تابناک ایلام، سرهنگ امیر عباس شهبازی گفت: این ۲ دستگاه خودروی توقیفی شامال یک دستگاه سواری پژوپارس با ۱۲ میلیون ریال خلافی وجریمه پرداخت نشده و یک دستگاه خودروپژو تاکسی با بیش از۱۳میلیون ریال خلافی بوده است.

وی به نحوه توقیف این ۲ خودروی متخلف اشاره کرد و گفت: ماموران پلیس راهور شهرستان مهران همزمان با کنترل خودروهای عبوری، یک دستگاه خودرو سواری پژوپارس و پژوتاکسی را جهت بررسی مدارک متوقف که مشخص شد ، رانندگان این خودروها دارای خلافی۱۳و ۱۲ میلیون ریالی هستند که برابر قانون توقیف شدند.

سرهنگ شهبازی تصریح کرد: ۳۰ فقره تخلف و۱۲ میلیون ریال خلافی به همراه جریمه پرداخت نشده توسط راننده خودرو پژوپارس و ۳۸ فقره تخلف و۱۲ میلیون ریال خلافی به همراه جریمه پرداخت نشده توسط راننده پژو تاکسی پس از استعلام مرکز ثبت تخلفات راهور از جمله تخلفات این وسایل نقلیه گزارش شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان مهران با اشاره به اینکه ماموران پلیس برابر تبصره ماده ۸ قانون رسیدگی به تخلفات راهنمایی و رانندگی موظف به توقیف خودروهای بالای ۱۰ میلیون ریال خلافی هستند، گفت: رانندگان قانون ومقررات راهنمایی و رانندگی رابه صورت کامل رعایت کنند و از حوادث حادثه ساز که منجر به ایجاد تخلفات زیاد می شود بپرهیزند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار