مدیرکل حفاظت محیط زیست ایلام گفت: در آستانه فصل تابستان ۱۵ تیم واکنش سریع برای مقابله با آتش سوزی در عرصه های طبیعی استان تشکیل شده است.
کد خبر: ۶۱۸۰۱۶
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۲ 12 June 2018

 به گزارش تابناک ایلام، مازیار سلیمان نژاد اظهار داشت: امسال در نظر داریم با اجرای طرح های پیشگیرانه و بسیج تمامی امکانات و نیروی انسانی و تجهیزاتی سطح حریق در جنگل ها استان را در ایام پیش رو به حداقل برسانیم.

وی تاکید کرد: ۱۵ تیم واکنش سریع از نیروهای اداره کل حفاظت محیط زیست در نقاط مختلف استان ایلام ساماندهی شده اند که در برنامه ریزی صورت گرفته هنگام وقوع حریق در کمتر از ۳۰ دقیقه به محل سانحه دیده اعزام خواهند شد.

مدیرکل محیط زیست ایلام گفت: تلاش شده تا از ظرفیت تشکل های مردم نهاد و ارگان هایی همچون بسیج و ناجا نیز در صورت نیاز استفاده شود.

وی ادامه داد: تجهیزات لازم برای مهار آتش سوزی های احتمالی در استان ایلام تامین شده و بین تیم های واکنش سریع و نیز برخی از انجمن های مردم نهاد زیست محیطی آموزش دیده توزیع شده است.

سلیمان نژاد ثبت منطقه ویژدرون به مساحت ۲ هزار هکتار به عنوان شکار ممنوع، کاهش واحدهای تولیدی و صنعتی آلاینده نسبت به گذشته، احیای تالاب های استان و ... را از دیگر اقدام های این اداره کل در سال گذشته بیان کرد.

 

 

 

مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار