فرمانده انتظامی شهرستان مهران گفت: طرح ارتقای امنیت اجتماعی در دوهفته اخیر به صورت مستمر در شهرستان مهران اجرایی شده است.
کد خبر: ۶۱۹۳۰۱
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۰ 15 June 2018

 به گزارش تابناک ایلام، سرهنگ امیرعباس شهبازی اظهار داشت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر مزاحمت های افراد عربده کش و اوباش گر، خودروهای مخل درنظم و امنیت، پارک ها و تفرجگاه ها سطح شهرستان  و قلیانسرا ها، ارتقاء امنیت اجتماعی به صورت مستمر درسطح شهرستان توسط پلیس های تخصصی، یگان امداد، کلانتری مرکز اجرایی شد.

وی افزود: دراین طرح، تعداد۱۳نفر اوباش و عربده کش دستگیر، تعداد ۴۰ دستگاه موتورسیکلت فاقد پلاک، تعداد ۱۸ دستگاه خودرو سواری فاقد  مدارک و مزاحم توقیف، تعداد ۴ واحد صنفی قلیانسرا غیرمجاز و متخلف پلمب وتعداد ۷۰ حقه قلیان کشف و معدوم شد.

شهبازی ی با تأکید بر اینکه عربده کشی و اوباشگری به هیچ عنوان در جامعه امروز جایگاهی ندارد، تصریح کرد: هیمنه پوشالی اراذل و اوباش را در هرجایی که باشند برابر قانون در میان انظار عمومی خواهیم شکست تا درس عبرتی باشد برای کسانی که از این طریق می خواهند آرامش و امنیت جامعه را برهم بزنند و برای مردم درخیابان ها و سایر اماکن عمومی ایجاد مزاحمت کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان مهران در پایان به اجرای مستمر طرح ارتقاء امنیت اجتماعی اشاره و از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، از طریق فوریت های پلیسی ۱۱۰ مراتب را به مأموران نیروی انتظامی اطلاع دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار