کد خبر: ۶۱۹۳۰۲
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۵ 15 June 2018

 

  تسلط بالای کارلوس کی روش به چهار زبان دنیا باعث تعجب خبرنگاران حاضر در نشست خبری این مربی پیش از دیدار مقابل مراکش در جام جهانی 2018 روسیه شد.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا به روسیه، کارلوس کی روش سرمربی پرتغالی ایران در نخسین نشست خبری خود در رقابت های جام جهانی 2018 پیش از دیدار با مراکش به همراه مسعود شجاعی راهی محل این نشست شد.

از نکات قابل توجه این نشست خبری، استقبال رسانه های فرانسوی، پرتغالی، اسپانیایی و انگلیسی از آن بود و صحبت های کی روش در رابطه با تحریم های ایران و اینکه تحریم کنندگان این کشور موفق نخواهند شد، برای این رسانه ها جالب توجه بود.

یکی دیگر از نکات قابل توجه این نشست تسلط فوق العاده خوب کی روش به زبان های اسپانیایی، پرتغالی، فرانسوی، انگلیسی بود و او به خوبی پاسخ خبرنگاران خارجی را داد.

استقبال خوب خبرنگاران ایرانی از این نشست هم باعث شد تا کی روش از حضور آنها تشکر کند. وی همچنین از روسیه به خاطر میزبانی این جام جهانی تشکر کرد.

در این نشست خبری حدود 35 خبرنگار ایرانی، 24 عکاس و همچنین جمع کثیری از نمایندگان شبکه های معتبر خارجی حضور داشتند.

فیلمبرداری در این نشست برای همه نمایندگان رسانه ها ممنوع اعلام شده بود و حتی مسوول برگزاری این نشست در چند نوبت به خبرنگار ایرنا که مشغول فیلمبرداری بود، تذکر داد.

به عکاسان اعلام شده بود که فقط در 5 دقیقه اول حق عکاسی دارند و پس از آن همه آنان را به بیرون از سالن هدایت کردند.

مسعود شجاعی که به زبان اسپانیایی و انگلیسی مسلط است در این نشست به زبان فارسی پاسخ سووالات خبرنگاران را می داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار