مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ایوان گفت: یک هزار و 531 کودک و نوجوان در این شهرستان همزمان با آغاز تعطیلات فصل تابستان از خدمات آموزشی این مرکز بهره مند می شوند.
کد خبر: ۶۲۰۱۱۷
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۲ 17 June 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛ رویا هواس بیگی اظهار کرد: طرح تابستانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به صورت ویژه از اول تیرماه آغاز می شود و فعالیت های هنری، ادبی و فرهنگی به متقاضیان در قالب اجرای این طرح آموزش داده می شود.

وی افزود: این فعالیت ها به صورت مستمر برای استفاده اعضا در طول سال برقرار است و در فصل تابستان نیز کارگاه ها به صورت ویژه برگزار می شود.

هواس بیگی گفت: این کارگاه‌ها در بخش هنری شامل کلاس‌های نقاشی، سفالگری و خوشنویسی، در بخش ادبی شامل کارگاه ادبی و نوشتن خلاقانه و در بخش فرهنگی شامل قرآن و احکام، قصه گویی، شعرخوانی، معرفی کتاب و شخصیت، نمایش خلاقانه و بازی برای گروه‌های رده سنی 6 تا 17 ساله برگزار می‌شوند.

وی یادآور شد: از تعداد یک هزار و 531 عضو این کانون از مقطع پیش دبستانی تا متوسطه دوم 250 نفر فعال هستند.

وی با بیان اینکه این مرکز دارای کتابخانه 13 هزار و 123 جلدی تخصصی کودک و نوجوان در رشته ها و سر فصل های متنوع و مختلف است، گفت: این مرکز خواستار توجه بیشتر والدین و ترغیب و تشویق فرزندانشان به مطالعه است.

وی تاکید کرد: غنی سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان ازجمله دغدغه های خانواده ها در فصل تابستان بوده و برنامه ریزی برای ایام تعطیلات نیازمند توجه و کارشناسی است.

ایوان با جمعیت 55 هزار نفر دارای یک مرکز ثابت کانون پرورش فکری کودک و نوجوانان با یک هزار و531 عضو ثابت و 250 عضو فعال است./م

ابرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار