در مراسمی نصرت‌الله زاهدیان به عنوان مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام معرفی شد.
کد خبر: ۶۲۰۳۰۶
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۵ 18 June 2018

 به گزارش تابناک ایلام، دکتر «رضا ولی‌زاده» معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی استان اظهار کرد:  خوشبختانه مسئولان و مدیران دانشگاه در جریان این تغییرات بالاترین و شایسته ترین همکاری و همراهی را داشته‌اند که قابل تقدیر است.

وی با بیان اینکه تغییرات مدیریتی به منزله ضعف و یا کم کاری یک نیست، گفت: این تغییرات در جهت پویایی و ایجاد انگیزه و انرژی مضاعف و جدید برای خدمت در سیستم اعمال می شود.

 وی ضمن تقدیر از خدمات شایسته و بی‌شائبه مدیر سابق پرستاری دانشگاه تصریح کرد: بلوچی یکی از مدیران باسابقه با توانمندی هستند که مجموعه به تجربیات ارزشمند ایشان نیازمند است.

معاون آموزشی دانشگاه همچنین ضمن تبریک انتصاب نصرت الله زاهدیان به عنوان مدیر جدید پرستاری یادآورشد: ایشان یکی از نیروهای توانمندی است که سوابق درخشانی در کارنامه خود داراست لذا در این سمت جدید ضمن آرزوی موفقیت برای ایشان، انتظار می‌رود تلاش های آقای زاهدیان هم در راستای ارتقا جایگاه پرستاری باشد و هم اینکه از حقوق آنان به خوبی دفاع کند زیرا پرستاران از زحمت کش ترین اقشار جامعه هستند. 

در پایان این مراسم نیز ضمن تقدیر از خدمات کامران بلوچی مدیر سابق پرستاری دانشگاه تقدیر و حکم مسئولیت مدیریت پرستاری دانشگاه به نصرت الله زاهدیان اعطاء شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار