بدنبال این برنامه ها ،ظهر امروز نشست تعاملی معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان با سایت تحلیلی خبری تابناک ایلام در دفتر کار این رسانه برگزار شد. دراین نشست که معاون اجتماعی نیروی انتظامی و کارشناسان حوزه اجتماعی ورسانه ای این معاونت نیز حضور داشتند ،راهکارهای افزایش تعامل و همکاری های مورد بحث وبررسی قرار گرفت .
کد خبر: ۶۲۰۳۳۸
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۳ 18 June 2018

تابناک ایلام ::معاونت اجتماعی نیروی انتظامی با نقش ویژه ای که در به سرانجام رسانیدن مامویت های نیروی انتظامی بر عهده دارد ،با نقش پذیری بی بدیل وتاثیر گذار خود در اجرای ماموریت های ناجا ،جایگاه خود را در بین سایر معاونت ها برجسته نموده است .

بدون شک  اگر این نقش به خوبی ایفا شود ،می تواند منشاء اثر گذاری بسیار بالایی درجامعه شده و همچنین ثمرات  خوبی را برای نیرو به همراه داشته باشد و  عملکرد غیر حرفه ای وضعیف آن نیز تلاش و زحمات کارکنان نیروی انتظامی را تحت شعاع قرار خواهد داد.  

از اینرو می توان گفت که رویکرد معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان ایلام در بستر سازی برای ایجاد یک رابطه معقول ،منطقی و مبتنی بر تعامل واعتماد با رسانه های استان ،رویکردی درست وبرآمده از شناخت این مجموعه به لزوم نقش آفرینی در حوزه های فرهنگی واجتماعی جامعه آن هم از بستر رسانه است .

رسانه ها هم بعنوان رکن چهارم دمکراسی یکی از مهمترین ابزارها برای فرهنگسازی و زمینه ساز رشد وتعالی جامعه در حوزه های مختلف به حساب می آیند . اعتماد به رسانه هاو استفاده از ظرفیت بی بدیل آنان در انعکاس نکته نظرات اصلاحی ،ترویج فرهنگ معاشرت اجتماعی و همزیستی مسالمت آمیز اقوام ،ایجادو حفظ آرامش وامنیت روانی جامعه و کمک برای تعمیق وتبیین برنامه های فرهنگی واجتماعی، زمینه ساز تغییرات جدی و اثر گذار در جامعه خواهد بود.

از اینرو معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان ایلام  با شناخت دقیق از نقش رسانه ها واستفاده از این بستر در راستای تعمیق برنامه های فرهنگی واجتماعی ناجا و انعکاس اخبار و پیامهای بازدارنده ،برنامه مطلوب نشست های تعاملی با رسانه ها را دردستور کار قرار داده است.

بدنبال این برنامه ،ظهر امروز نشست تعاملی معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان با سایت تحلیلی خبری تابناک ایلام در دفتر کار این رسانه برگزار شد. دراین نشت که معاون اجتماعی و کارشناسان حوزه اجتماعی ورسانه ای این معاونت نیز حضور داشتند ،راهکارهای افزایش تعامل و همکاری های مورد بحث وبررسی قرار گرفت .

سرهنگ فرزاد یاسمی معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان ایلام گفت :رسانه ها از نقش بسیار بالایی در برقراری امنیت روانی در جامعه برخوردارند . اصحاب رسانه استان می توانند با تکیه بر این نقش مهم ،نیروی انتظامی را در برقرار امنیت در جامعه یاری رسانند.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان ایلام اظهار داشت : تعامل با رسانه های استان و استفاده از این پتانسیل بزرگ در راستای تعمیق برنامه های نیروی انتظامی خصوصا در حوزه های فررهنگی واجتماعی در دستور کار قرار دارد.

وی ادامه داد: معاونت اجتماعی بعنوان پل ارتباطی مردم ونیروی انتظامی و رسانه هابعنوان نمایندگان افکار عمومی از وظیفه مشترکی در ایجاد ارتباط با جامعه برخوردارهستند. ما می با همکاری وتعامل با همدیگر،می توانیم زمینه نهادینه شدن هنجارها و حذف خرده فرهنگ های آسیب زا در جامعه را فراهم آوریم.

در ادامه این نشست مدرمسئول سایت تحلیلی خبری تابناک ایلام گفت :معاونت اجتماعی یکی از معاونت های استراتژیک نیروی انتظامی است که با ایجاد ارتباط منطقی با رسانه ها و تعامل با آنان، معبری رابرای انتقال برنامه های این نیرو در حوزه های اجتماعی وفرهنگی و انعکاس عملکرد وبرنامه های سایر معاونت ها گشوده است .

علی اصغر اسدی با اشاره به فعالیت های سازنده معاونت اجتماعی اظهار کرد: معاونت اجتماعی نیروی انتطامی استان ایلام با تعامل و ایجاد رابطه سازنده با اصحاب رسانه استان، به درستی به وظیفه خود در زمینه فرهنگسازی وانتقال آن به جامعه جامه عمل پوشانیده است.

وی ادامه داد: رسانه های استان معاونت اجتماعی را از خود می دانند و قطعا با انعکاس عملکرد نیروی انتظامی وبازتاب برنامه های واقدامات امنیت ساز آنان،زمینه افزایش اعتماد مردم به نیرو را فراهم می آورند.

اسدی با استقبال از افزایش همکاری با معاونت اجتماعی نیروی انتظامی افزود: آمادگی داریم که سقف همکاری خود با معاونت اجتماعی در انعکاس اخبار نیروی انتظامی استان ،برنامه های پیشگیرانه وپیامهای اجتماعی به حد بالایی رسانیده، بنحویکه این معاونت بتواند با تکیه بر بستر وفضای رسانه ،برنامه های پیشگیرانه خود را با درجه موفقیت بیشتری  عملیاتی نماید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار