در دیدار میرزایی با عضو هیات مدیره شرکت ملی نفت مطرح شد؛
عضو هیبت مدیره و معاون مهندسی توسعه شرکت ملی نفت از انعقاد قرارداد شرکت گاز پروم روسیه با مشارکت شرکت o1 در آینده ای نزدیک برای ادامه کار در حوزه نفت و گاز مهران از احتمال انعقاد قرارداد شرکت گاز پروم روسیه برای شروع کار در منطقه چنگوله نیز خبر داد.
کد خبر: ۶۲۰۹۴۲
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۰ 19 June 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛ جلال میرزایی نماینده حوزه شمالی استان در دیدار با دکتر منوچهری عضو هیات مدیره و معاون مهندسی توسعه شرکت ملی نفت در خصوص بررسی آخرین وضعیت پروژه های نفت و گاز ایلام بحث و تبادل نظر کردند.

  در این دیدار جلال میرزایی ضمن تشکر از توجه مهندس زنگنه و سایر مسئولین ارشد وزرات به صنایع نفت و گاز استان خواهان تعیین تکلیف حوزه های نفت و گاز مهران و چنگوله شد.

وی تصریح کرد: با توجه به خروج شرکت نروژی از مهران و هم چنین آغاز عملیات لرزه نگاری برای برآورد واقعی از ذخایر نفت و گاز استان می طلبد که وزارت نفت توجه خود را بیشتر به استان ایلام و میادین نفت و گاز این استان معطوف کند.

در ادامه جلسه آقایان میرزایی ومنوچهری با بررسی مشکلات پروژه های در در دست اجرا در خصوص خارج شدن شرکت نروژی از منطقه و چگونگی ادامه کار گفتگو کردند.

دکتر منوچهری با اعلام خبر انعقاد قرارداد شرکت گاز پروم روسیه با مشارکت شرکت o1 در آینده ای نزدیک برای ادامه کار در حوزه نفت و گاز مهران از احتمال انعقاد قرارداد شرکت گاز پروم روسیه برای شروع کار در منطقه چنگوله نیز خبر داد.

منوچهری همچنین برای تأمین اعتبار پروژه لرزه نگاری به میزان حدودا 65 میلیون یورو و انتخاب پیمانکار جهت برآورد میزان منابع نفت و گاز استان در کوتاه ترین زمان ممکن قول مساعد داد./م

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۳۰
در این دیدار جلال میرزایی ضمن تشکر از توجه مهندس زنگنه و سایر مسئولین ارشد وزرات به صنایع نفت و گاز استان خواهان تعیین تکلیف حوزه های نفت و گاز مهران و چنگوله شد.
فقط مهران و چنگوله؟ آدم باید متاسف باشه برای اینطور نماینده جزئی نگر و رای نگر.
90 درصد نفت و گاز و 50 درصد کشاورزی استان متعلق به دهلرانه آقای نماینده پس نمیشه که ظرفیت مال دهلران باشه اما شما بخوای برای حوزه انتخابیه خودت ازش سوءاستفاده کنی. هر جایی باید متناسب با شایستگی خودش دیده بشه نه با نگاه قومی قبیله ای
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار