رئیس شورای اسلامی شهر آبدانان گفت: کمبود شدید اعتبارهای عمرانی و فقر منابع کسب درآمد پایدار مهم ترین کاستی و منشا بسیاری از مشکل های عمران شهری و شهرداری این شهر است.
کد خبر: ۶۲۱۱۱۸
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۵ 20 June 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛ سید حرمت الله موسوی مقدم  افزود: مشکل کمبود اعتبار عمرانی برای راه اندازی و تجهیز سایت دفع پسماند، افزایش و بهسازی ماشین آلات فرسوده ، بهسازی یا احداث آرامستان از نیازهای دارای اولویت شهر و شهرداری آبدانان است.

وی تصریح کرد: از مجموع 30 میلیارد ریال اعتبار عمرانی سال 96 شهرداری آبدانان فقط 30درصد آن هم به صورت اوراق قرضه محقق شده است.

موسوی مقدم یادآوری کرد: مناقصه اجرا و تکمیل هفت طرح عمران شهری نیمه تمام نیز اعلام شده که به علت نبود نقدینگی با استقبال پیمانکاران روبرو نشده است.

وی گفت: افزون بر محدودیت و تخصیص کم اعتبار عمرانی، شهرداری آبدانان فاقد تجهیزات ، ماشین الات مناسب و منابع پایدار درآمدی برای بهسازی نما و مبلمان شهری است.

رئیس شورای اسلامی شهر آبدانان خواستار کمک به بهسازی عمران و خدمات شهر 25 هزار نفری آبدانان شد که شهرداری آن 67سال سابقه دارد.

موسوی مقدم اضافه کرد: در جهت تشریک مساعی و طرح مسائل شهری روز گذشته اعضای شورا و شهردار آبدانان با فرماندار این شهرستان دیدار و گفت وگو کردند.

به گفته وی در این دیدار فرماندار آبدانان مردم را شایسته بالاترین خدمت دانسته و تاکید کرد: برغم مشکلات مالی و تنگناهای اقتصادی باید تمام توان را برای خدمت به مردم به کار گرفت.

سیروس مرادحاصلی اظهار کرد: شورای اسلامی شهر و روستاها به منظور اعمال حاکمیت مردم و مشارکت آنان در تعیین سرنوشت ایجاد شده و همه دستگاه های اجرایی وظیفه دارند با این نهاد مدنی همکاری کنند./م

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار