معاون سیاسی استاندار ایلام ؛
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام با بیان اینکه صدای جریانات مختلف داخلی باید وحدت و همدلی باشد، گفت: نبود وحدت و ملی در داخل کشور از دشمنی دشمنان خارجی مهلک تر و خطرناک تر است.
کد خبر: ۶۲۱۳۹۷
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۰ 20 June 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛ محمد نوذری در آئین تودیع و معارفه روسای دانشگاه علمی کاربردی ایلام اظهار کرد: شرایط خاصی در کشور حاکم است و هیچ چیزی مهمتر از وحدت و همدلی داخلی نیست.

وی تاکید کرد: امروز برخی از کشورها دنبال ضربه زدن به نظام اسلامی هستند و در راس آنها ترامپ و تیمش قرار دارد که تنها چند کشور در منطقه از آنها حمایت می کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام یادآور شد: اینکه اکنون ترامپ از ائتلاف جهانی علیه ایران صحبت نمی کند و تکیه او تنها بر دوستان معدودش است نشان می دهد رهبری، رئیس جمهوری و تیم دیپلماسی کشور خوب عمل کرده و موفق شده است بین آمریکا و اروپا شکاف ایجاد کند.

نوذری افزود: عده ای دنبال این هستند که دولت را زمین بزنند در حالیکه عمکرد دولت عملکرد نظام است و ضربه به دولت باعث می شود کلیت نظام زیر سوال برود.

وی اظهار کرد: ممکن است در مسائل اجرایی اختلافاتی در کشور وجود داشته باشد اما کلیت نظام و اصول اساسی آن شامل اسلام و ولایت خط قرمز است و به هیچ عنوان شوخی بردار نیست.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام با بیان اینکه دانشگاه پویایی و نشاط اجتماعی، سیاسی و فرهنگی ایجاد می کند، گفت: اگر حال دانشگاه خوب باشد به طور قطع حال جامعه نیز خوب خواهد بود.

نوذری اظهار کرد: دانشگاه مجموعه ای از افکار سیاسی مورد قبول نظام است و در دانشگاه ها باید دانشجویان بتوانند حرف خود را بزنند و نقد کنند اما نقد نیز چارچوب و معیار دارد که باید رعایت شود.

وی تاکید کرد: جامعه دانشگاهی استان باید در زمینه تدوین سند توسعه فرهنگی اجتماعی استان و سند جامع اربعین، مسئولان را کمک کنند.

رئیس دانشگاه ایلام نیز در این آئین گفت: آموزش عالی در شرایط چند سال گذشته قرار ندارد و همه دانشگاه های کشور حتی دانشگاه های دولتی با کاهش تعداد دانشجو مواجه هستند و در آینده نیز تعداد دانشجویان کمتر خواهد شد.

محمد علی اکبری اظهار کرد: در شرایط کنونی آموزش عالی کشور مدیریت متفاوتی را طلب می کند و باید منش ها و روش ها تغییر کنند و ماموریت ها بازتعریف شوند.

وی تاکید کرد: تهدید موجود امکان تبدیل شدن به فرصت را دارد و در این راستا تاکید بر بهره وری است و باید کارآمدی استادان و کارمندان افزایش یافته و از امکانات موجود بیشترین بهره برداری صورت گیرد.

شایان ذکر است ؛ در این آئین، اسفندیار محمدی به عنوان رئیس دانشگاه علمی کاربردی ایلام معرفی و از خدمات همایون مراد نژادی رئیس سابق دانشگاه تجلیل شد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار