امام جمعه ایلام گفت:پیشنهاد مذاکره با آمریکا که قلدر و گستاخ و قانون‌شکن است زیر پا گذاشتن عزت ملی مردم و اقدام علیه منافع ملی و امنیت و تمامیت کشور اسلامی ایران است.
کد خبر: ۶۲۱۹۴۹
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۸ 22 June 2018

 به گزارش تابناک ایلام؛آیت‌الله محمدنقی لطفی در خطبه‌های نماز جمعه ایلام اظهار داشت: پیشنهاد مذاکره برخی از گروه‌های اصلاح‌طلب با آمریکا مصداق بارز وطن‌فروشی و به تاراج گذاشتن منافع ملی کشور است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: امضاء کنندگان نامه مذاکره با آمریکا حاکی از ذلت، زبونی و مزدوری برای رژیم فاسد آمریکا و خیانت به امام و ملت ایران است.

وی ادامه داد: نامه برخی از فعالان سیاسی به مسؤولان نظام برای مذاکره با رئیس جمهور آمریکا از هوش سیاسی نیست. آیا این افراد نمی‌بینند و نمی‌دانند پیشنهاد مذاکره با دولتی که شدیدترین تحریم‌ها و تهدیدها و بی‌ادبانه‌ترین رفتارها را با ملت و دولت جمهوری اسلامی  ایران داشته زیر پا گذاشتن عزت مردم است.

لطفی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب در مورد الگوی رفتاری آمریکا و سایر قدرت‌های بزرگ در روند برجام و روش‌های تهدیدآمیز و گستاخانه و امتیازگیری و وادارکردن به عقب‌نشینی و عبور از خطوط قرمز می‌دانند.

وی ادامه داد: ملت عزیز ایران با مقاومت و ایستادگی و ضمن تجدید میثاق با با آرمان‌های امام و رهبری در شرایط حساس بین‌المللی مذاکره با رئیس جمهور سبک مغز آمریکا را خیانت می‌داند.

خطیب جمعه ایلام گفت: شهید چمران از چهره‌های تابناک انقلاب و نماد ارزش‌های والای دینی و انقلابی و تاریخ شکوهمند اسلامی است.

وی ادامه داد: نقش شهید چمران در شکل‌گیری جنبش مقاومت لبنان و تربیت جوانان رزمنده لبنان در برابر رژیم صهیونیستی بی‌بدیل است.

 

خطیب جمعه ایلام بر لزوم مبارزه جدی با مواد مخدر تاکید کرد و گفت: مبارزه قاطع و فراگیر علیه فعالیت‌ها و اقدامات غیر قانونی مرتبط با مواد مخدر و روانگردان‌ها از وظایف و سیاست‌هاتی ستاد مبارزه با مواد مخدر است.

لطفی تصریح کرد: مهم‌ترین عامل برای مبارزه با مواد مخدر حضور و مشارکت جدی مردم و خانواده‌ها در زمینه‌های پیشگیری و کاهش آسیب‌ و درمان معتادان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار