رئیس جهاد کشاورزی ایوان خبر داد ؛
رئیس جهاد کشاورزی ایوان گفت: با توجه به سطح اراضی زیر کشت محصولات کشاورزی در شهرستان ایوان پیش بینی می شود امسال 10 هزار تن گندم برداشت شود.از آغاز فصل برداشت تاکنون 2 هزار و 500 تن گندم در این شهرستان برداشت شده است.
کد خبر: ۶۲۲۵۷۷
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۱ 24 June 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛ عباس سرتنگی اظهار کرد:از آغاز فصل برداشت تاکنون 2 هزار و 500 تن گندم در این شهرستان برداشت شده است.

وی با بیان اینکه برداشت گندم نسبت به سال گذشته پنج درصد افزایش داشته، افزود: متوسط برداشت محصول گندم در هر هکتار سه تن و متوسط برداشت جو نیز در هر هکتار 2 و نیم تن پیش بینی شده است.

سرتنگی یادآور شد: سطح اراضی قابل برداشت محصول گندم و جو در شهرستان ایوان هشت هزار و 700 هکتار است که از این میزان چهار هزار و 500 هکتار گندم دیم، 700 هکتار گندم آبی و سه هزار و 500 هکتار جو است.

وی ادامه داد: در سال زراعی جاری برای تحویل گرفتن محصولات کشاورزان سه مرکز خرید شامل مرکز خرید 22 بهمن در شهر ایوان، شرکت آرد سهندیس شهرک صنعتی ایوان و مرکز خرید زرنه در نظر گرفته شده و 42 دستگاه کمباین برداشت محصول کشاورزان را بر عهده دارند.

به گفته وی، سال گذشته 9 هزار تن گندم از کشاورزان خریداری شد اما امسال پیش بینی خرید 10هزار تن گندم از کشاورزان این شهرستان را داریم./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار