رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان ایلام از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و اخلاقی، پاکسازی پارک ها، مراکز تفریحی، تفرجگاه ها و برخورد با خودروهای متخلف خبر داد.
کد خبر: ۶۲۳۲۶۲
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۵ 25 June 2018

 به گزارش تابناک ایلام، سرهنگ امیر همتی اظهار داشت: در راستای خواسته و مطالبات بحق و مشروع شهروندان ایلامی ،با استفاده از اکیپ های گشت محسوس و نامحسوس همزمان با پاکسازی پارک ها، مراکز تفریحی، اجرای طرح برخورد با مزاحمین نوامیس و خودروهای متخلف نیز صورت گرفت.

وی در ادامه افزود: مأموران پلیس امنیت اخلاقی با هدف افزایش احساس امنیت و آرامش فردی و عمومی، سلب تحرک از مجرمان و گسترش نظم و انضباط جامعه و برخورد قانونی با برهم زنندگان آرامش شهروندان با توجه به فرارسیدن فصل تابستان اجرای این طرح را با هماهنگی دستگاه قضائی بصورت مستمر و مداوم در دستور کار خود قرار داده است.

سرهنگ امیر همتی تصریح کرد: در این طرح با مزاحمان خیابانی و خودروهای متخلف که با حرکات نمایشی، ایجاد آلودگی صوتی، شیشه دودی، حمل حیوانات(سگ گردانی)....باعث جریحه دار نمودن عفت عمومی می شوند برخورد لازم صورت گرفت.

وی افزود: در این راستا تعداد ۱۸ دستگاه انواع خودرو متخلف توقیف و با دستور قضایی کلیه خودروها به پارکینگ انتقال و برای رانندگان و سرنشینان خودروهای خاطی نیز قرار مناسب صادر شد.

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی با اشاره به مشارکت مطلوب شهروندان با پلیس در اجرای این طرح ادامه داد: شهروندان شماره خودروهائی که به هر نحوی از انحاء باعث ایجاد مزاحمت و سلب آسایش عمومی می گردند را به مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ اعلام تا پلیس نسبت به اعمال قانون خودروهای متخلف اقدامات لازم را به عمل آورد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار