گاهی تغییرات مدیریتی در دستگاه ها می تواند موجب تزریق نیرو و انگیزه های جدید شود و این انگیزه ها به حل برخی مشکلات هم کمک شایانی بنماید. شاهد این مدعا تغییر ریاست بیمارستان آموزشی درمانی امام سجاد(ع) یاسوج و حل یکی از مشکلات این بیمارستان است که موجب انتقادات زیادی هم شده بود .
کد خبر: ۶۲۴۴۹۱
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۷ 28 June 2018
گاهی تغییرات مدیریتی در دستگاه ها می تواند موجب تزریق نیرو و انگیزه های جدید شود و این انگیزه ها به حل برخی مشکلات هم کمک شایانی بنماید. شاهد این مدعا تغییر ریاست بیمارستان آموزشی درمانی امام سجاد(ع) یاسوج و حل یکی از مشکلات این بیمارستان است که موجب انتقادات زیادی هم شده بود .
بیمارستان آموزشی درمانی امام سجاد(ع) یاسوج از یک سال پیش به علت از کار افتادن آسانسور مشکلات زیادی برای بیماران و همراهان بوجود آورده بود و علیرغم گزارشات متعدد رسانه ای و قول های گاه و بیگاه مسئولین این بیمارستان و دانشگاه علوم پزشکی اما مشکل همچنان باقی بود! نمونه های زیادی از اخبار و گزارشات در خصوص این مشکل در رسانه ها منتشر شده بود اما مشکل همچنان پابرجا بود. حدود یک ماه پیش (۹۷/۳/۶) دکتر سجاد حسن زاده سرپرست جدید بیمارستان آموزشی درمانی امام سجاد(ع) یاسوج شروع به کار نمود که خوشبختانه یکی از ثمرات این انتصاب ، راه اندازی آسانسور این بیمارستان است که توانست یکی از مهمترین دغدغه های بیماران بیمارستان چند طبقه امام سجاد(ع) یاسوج را برطرف نماید.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، امروز آسانسور بیمارستان آموزشی درمانی امام سجاد(ع) یاسوج به چرخه خدمات رسانی این بیمارستان پیوست . آنگونه که اعلام شده است تاکنون بیش از چهار میلیارد ریال برای راه اندازی این آسانسور هزینه شده است.
دکتر حسن زاده که دارای تخصص بیماری های داخلی است ضمن ابراز رضایت از راه اندازی آسانسور این بیمارستان گفت : در دوره جدید مدیریتی ، تلاش ما کمک به رفع نواقص و بهبود کیفیت خدمات این بیمارستان خواهد بود.
حسن زاده افزود : برای راه اندازی این آسانسور که متاسفانه به یکی از مشکلات جدی این بیمارستان تبدیل شده بود همه همکاران تلاش و جدیت به خرج داده اند که از همه آن ها تشکر می کنم.
 
گرهی یک ساله ، با تغییر مدیریتی ، یک ماهه حل شد + تصاویر
 
گودرز جهانبازی ، مدیر  بیمارستان امام سجاد(ع) یاسوج در این خصوص گفت : همه ی تلاش همکاران ما به حداکثر رساندن خدمات است و در این زمینه کمترین کوتاهی هم پذیرفته شده نیست.
جهانبازی در خصوص ضرورت راه اندازی این آسانسور گفت : برخی ازبخش های مهم این بیمارستان در طبقات بالا قرار دارند که ضرورت آسانسور در این مکان بسیار بالا است بنابر این تلاش زیادی برای راه اندازی آن صورت گرفت که خوشبختانه با تلاش های پیگیر سرپرست جدید بیمارستان این امر محقق شد.
 
گرهی یک ساله ، با تغییر مدیریتی ، یک ماهه حل شد + تصاویر

وی افزود :این آسانسور به سنسور هوشمند مجهز است و در صورت سوار شدن تعداد زیادی از افراد حرکت نخواهد کرد و حتما باید افراد اضافه بر ظرفیت پیاده شوند تا اجازه حرکت بدهد.
تصاویر تکمیلی
 
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
حقگو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۸
در دوره مدیریت قبلی بیمارستان به یک مخروبه تبدیل شده بود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۹
اینقدر بی انصافی نکنید . نباید زحمت های دکتر وفایی را دستکم گرفت . در هر حال دکتر حسن زاده کار بزرگی در پیش داره .
کارمند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۰
با سلام جای بسی تاسف داره که این گونه خبر می زنند.
این دو آسانسور ماههای قبل راه اندازی شده بودند ولی اداره استاندارد مواردی از قبیل سیمان کاری گودال و نصب تعداد چراغ های بیشتر در کانالهای
آسانسور را خواسته بود که درحال انجام بود والان به پایان رسید و اجازه بهره برداری داده شد
جالب است که فرماندار شهرستان بویراحمد و معاون درمان دانشگاه در روز جانباز در حال بازدید از این بیمارستان با همین آسانسورها به تمام طبقات رفتند(اول اردیبهشت)
عمران
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۴
جوجه رو باید آخر پاییز شمرد سجاد جون
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار