معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان فارس از کسب رتبه برتر هیئت ورزش‌های همگانی استان فارس در کشور خبرداد.
کد خبر: ۶۲۵۱۰۴
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۰ 01 July 2018

تابناک فارس به نقل از روابط عمومی هیئت ورزش‌های همگانی استان فارس:محسن سالاری در نشست مشترک مسئولان کمیته ها و روسای هیئت ورزش‌های همگانی در شهرستان‌های استان فارس اظهار داشت: هر ساله توسط وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون ورزش‌های همگانی ارزیابی‌هایی در بین استان‌های کشور صورت می‌گیرد، که استان فارس در سال 96 با امتیاز 884 از هزار امتیاز مقام نخست کشور را به خود اختصاص داد.

سالاری بیان کرد: ارزش این موضوع زمانی مشخص می‌شود که هیئت ورزش‌های همگانی استان فارس در زمان قبول مسئولیت سیروس پاک‌فطرت در سال 92 از رتبه 16 به رتبه نخست کشور رسیده است.

معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان فارس مهم ترین هدف و برنامه این اداره کل را افزایش سهم ورزش در ارتقاء تامین سلامتی و ایجاد شور و نشاط اجتماعی عنوان کرد و افزود: هیئت همگانی باید در همه هیئت‌ها رویکرد و نگاه همگانی داشته باشد و این وظیفه بر عهده 49 هیئت دیگر استان فارس است که به این مهم توجه ویژه داشته باشند.

معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان فارس همچنین گفت : هیئت ورزش‌های همگانی در فارس بارها نشان داده است که برای مردم نشاط آفرین بوده و سبب ایجاد پویایی در جامعه شده است که برگزاری پیاده روی 200 هزار نفری در شیراز و پیاده‌روی 100 هزار نفره داراب از نمونه بارز برنامه ‌ای جذاب و پرمخاطب این حوزه بوده است.

وی بیان کرد: نباید به طور صرف ورزش همگانی را پیاده‌روی عمومی دانست بلکه باید با وجود پتانسیل‌های موجود در تمامی رشته‌ها به سمت برنامه‌های مفرح و خانوادگی پیش رفت تا در کنار ورزش شور و نشاط اجتماعی نیز ایجاد شود.

سالاری گفت : برنامه اداره کل ورزش و جوانان در سال‌جاری این است که در شهرستان‌ها هم به صورت متوازن برنامه‌های ورزشی همگانی و حرفه‌ای اجرا شود و ضمن ایجاد نشاط اجتماعی در بین اقشار مردم افراد مستعد نیز شناسایی و جذب دوره‌های تخصصی شوند.

رییس هیئت ورزش های همگانی استان فارس هم در این نشست گفت : هیئت همگانی با همدلی و هم افزایی اعضا توانسته است در سالیان گذشته همواره جزو هیات های برتراستان و کشور باشد .

سیروس پاک فطرت گفت : در سال گذشته برنامه‌های مفرح و جذابی در رشته‌های ورزشی مختلف و کمیته‌های تخصصی هیئت داشتیم که مخاطبین بسیاری را به خود جذب کرده و امسال نیز برنامه‌های مدون و گسترده‌تری نسبت به سال گذشته داریم که تا به امروز با موفقیت اجرایی شده است .

وی گفت : ما انتقاد پذیر هستیم و انتقادات سازنده و پیشنهادات کارساز را در راستای اعتلای ورزش همگانی در جامعه با آغوش باز می‌پذیریم .

براساس این گزارش، نشست مشترک مسئولان کمیته‌ها و رئوسای هیات ورزش های همگانی استان فارس به مناسبت گرامیداشت هفته المپیک با حضور خوش سرور رئیس انجمن گردشگری ورزشی فدراسیون ورزش‌های همگانی، سالاری حضور معاون توسعه امور ورزش ، نجمی رییس گروه ورزش‌های همگانی اداره کل ورزش و جوانان فارس ، رییس هیئت ورزش‌های همگانی فارس , رییس هیئت پهلوانی و زورخانه‌ای فارس در شیراز برگزار شد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار